• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3695 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ آذر

ماجراي عجيب سرقت خودروي باشگاه استقلال

باشگاه استقلال گرفتار مشكلات اداري و مالي بي‌پاياني است اما اينكه خودروي باشگاه به سرقت برود و پس از گذشت بيش از دو سال هيچ‌كس پيگير ماجرا نباشد و كسي خود را مقصر اين ماجرا نداند و درصدد جبران خسارات وارده به باشگاه نباشد در نوع خود جالب است. در ليست اموال باشگاه استقلال تهران دو خودرو ثبت شده است. يك خودروي سواري پژو پارس به شماره شهرباني 889 ه 31 ايران 44 مدل 87 و يك وانت پيكان 1600 به شماره انتظامي 38 ي 728 ايران 66 مدل 1390.
خودروي پژو پارس در اختيار بهرام افشارزاده، سرپرست وقت استقلال بوده و وانت پيكان هم در اختيار مدد جباري، مسوول تداركات اين تيم است كه معمولا وسايل تداركات تيم استقلال را با آن جابه‌جا مي‌كند. در 5 آبان 93 اتفاق جالبي رخ مي‌دهد. خودروي پژو پارس باشگاه از مقابل درب منزل بهرام افشارزاده در محله سعادت آباد تهران به سرقت مي‌رود. اين خودرو جزو اموال باشگاه بوده و افشارزاده هم به عنوان سرپرست باشگاه از آن استفاده مي‌كرده است اما پس از سرقت خودروي مذكور هيچ اقدام اداري در باشگاه براي پيگيري ماجرا صورت نگرفته است، موضوعي كه در گزارش حسابرسي باشگاه در سال 93 نيز به صراحت درباره آن اعلام نظر شده است.
همان زمان پرونده‌اي به كلاسه 4571030 در دادسراي سعادت‌آباد درباره اين سرقت و در پي‌گزارش پليس 110 تشكيل مي‌شود اما اينكه خودروي مذكور بيمه بدنه براي جبران خسارت ناشي از سرقت نداشته و واحد حقوقي باشگاه نيز در جريان موضوع براي پيگيري ماجرا نبوده، جالب توجه است. اهمال در نگهداري اموال، عدم پيگيري جدي سرقت انجام شده و عدم جبران خسارت ناشي از ترك‌فعل مستقيم افراد به بيت‌المال از ديگر نكات قابل توجه اين سرقت است، موضوعي كه حتي با گذشت بيش از دو سال تاكنون مسكوت بوده و كمتر كسي در باشگاه از آن اطلاع داشته است. منبع: ايسنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون