• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3695 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ آذر

عزيزي:آقاي اصفهانيان به اندازه خودت صحبت كن

  ما در كشوري زندگي مي‌كنيم كه قانون آن بر اساس شرع اسلام است. كجاي شرع اسلام نوشته شده كه بدون توضيح و تحقيق از قاتل، گردن او را بزنند.
   خنده‌دار است كه ناظر بازي گزارش داده و كميته انضباطي هم بر اساس اين گزارش راي به محروميت من داده است. در فوتبالي كه فساد هست، از كجا معلوم ناظر بازي دروغ نگفته باشد؟
   از فريدون اصفهانيان براي مسائل فني مشاوره مي‌گيريم. قصد داريم با كارلوس كي‌روش هم صحبت كرده تا از اصفهانيان به عنوان مشاور فني استفاده كند.
  اصفهانيان در مصاحبه‌اي از ما خواسته كه دانش فني بازيكنان‌مان را بالا ببريم. از روز گذشته كه متوجه اين مساله شده‌ام، در تلاش هستم از رهنمودهاي گوهربار جناب اصفهانيان استفاده كنم تا سطح فني تيم را بالا و بالاتر برده و به ابرها برسيم!
  آقاي اصفهانيان! شما كه مي‌گويي داوري مشكلي ندارد، چرا درباره مسائل فني حرف مي‌زني؟ اگر منظورت اين است كه چرا ما در مورد داوري صحبت مي‌كنيم، پس تو چرا درباره مسائل فني حرف مي‌زني؟ كجاي اين فوتبال هستي كه در ارتباط با مسائل فني اظهارنظر مي‌كني؟ نمي‌دانم رييس «آپارتمان» داوري هستي يا هر چيز ديگر، اما به اندازه خودت صحبت كن. چطور من حرف مي‌زنم، محروم مي‌شوم، اما اصفهانيان كه صحبت كرده، محروم نمي‌شود؟ جالب است كه «ديگ به ديگ مي‌گويد رويت سياه!»
  بعد از بازي با پيكان متوجه شدم كه چرا گلر جوان ما از داور كارت گرفته است. گلر دوم و جوان تيم در صحنه‌اي توپ را مشت كرده و مهاجم پيكان به او برخورد كرده است. او به سمت داور رفته و عنوان مي‌كند كه بازيكن پيكان مدام با او برخورد دارد. اكبريان هم در اظهارنظري جالب گفته كه صحبت نكن و برو پرش‌هايت را درست كن! گلر ما هم پاسخ داده كه به شما چه ارتباطي دارد كه چطور بپرم؟ اكبريان هم به او كارت نشان داده است. من نمي‌دانم اكبريان داور است يا مربي دروازه‌بان‌ها؟!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون