• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3719 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۵ دي

روايت سايت پانيونيوس از «شخصيت بزرگ» و «حرفه‌اي‌گري» كريم انصاري‌فرد

رهبر خط حمله

سايت خبري باشگاه پانيونيوس در تحليلي حرفه‌اي‌گري و احترام ملي‌پوش ايراني به پيراهن كهن‌ترين تيم فوتبال باشگاهي آتن را مورد ستايش قرار داد.
سايت خبري باشگاه پانيونيوس آتن در تحليلي با تيتر «او رفيق مي‌ماند» درباره كريم انصاري‌فرد نوشت: كريم هم‌اكنون كنار پانيونيوس است اما همانند يك دوست نيوازميرنا را ترك مي‌كند... چرا؟ اين سايت يوناني در ادامه اين تحليل آورده است: چرا... ؟ كريم انصاري‌فرد امتيازهاي زيادي براي پانيونيوس به ارمغان آورد. او در يك سال و نيم اخير رهبر خط حمله تيم پانيونيوس شد. آمار گل زده و پاس گلش در فصل جاري به 15 رسيد و پنج پيروزي تيمش را رقم زد. انصاري‌فرد علاوه بر رقابت يك شخصيت بزرگ است و هرگز مشكلي در پانيونيوس ايجاد نكرد. ارتباط فوق‌العاده‌اي با ساير اعضاي تيم و باشگاه داشت و همواره براي موفقيت پانيونيوس تلاش كرد.
نويسنده سايت خبري باشگاه پانيونيوس سپس نوشت: چرا... ؟ آنها تا آخرين لحظه حرفه‌اي باقي ماندند. در سه بازي اخير انصاري‌فرد مي‌دانست كه پانيونيوس را ترك مي‌كند اما فوق‌العاده و حرفه‌اي بازي كرد. او مي‌خواست به پانيونيوس كمك كند. اين مساله در بازي برابر لوادياكوس و ايانينا كه گلزني كرد مشهود بود و همچنين در بازي با پانتوليكوس.
چرا... ؟ كريم انصاري‌فرد مي‌توانست تا پايان فصل منتظر بماند و پس از تبديل شدن به بازيكن آزاد راهي هر تيمي شود. امري كه به آن تمايل داشت. در اين حالت باشگاه پانيونيوس حتي يك يورو هم به دست نمي‌آورد. كريم انصاري‌فرد پيش از اين گفته بود كه مي‌خواهد بازده اقتصادي براي باشگاه پانيونيوس داشته باشد و دوست ندارد همانند يك سارق اين تيم را ترك كند. اين ديدگاه نشان مي‌دهد كه او خوب همه‌چيز را مي‌داند و به اين واقعيت احترام مي‌گذارد. باشگاه پانيونيوس نقش خوبي در شناخت توانمندي‌هاي او و معرفي‌اش به فوتبال اروپا داشت.
در انتهاي اين تحليل سايت يوناني آمده است: بازيكني كه نامي محبوب بر زبان هواداران تيم پانيونيوس است هرگز به باشگاه و آنها خيانت نمي‌كند. انصاري‌فرد به پيراهن تيم پانيونيوس احترام گذاشت و به اندازه كافي خزانه باشگاه را پر كرد و هميشه نامش به خوبي در تاريخ پانيونيوس باقي خواهد ماند. انصاري‌فرد روز پنجشنبه توافق كرد تا به تيم المپياكوس ديگر تيم مشهور شهر آتن بپيوندد.
از سوي ديگر، باشگاه پاناتينايكوس آتن همچنان اميدوار به جذب ملي‌پوش ايراني تيم پانيونيوس در فصل نقل و انتقالات زمستاني اروپا است. مارينوس اوزونيديس، سرمربي تيم پاناتينايكوس كه پيش از اين هدايت ياران انصاري‌فرد و شجاعي را بر عهده داشت اميدوار است بتواند با تلاش مسوولان اين تيم ملي‌پوش ايراني را جهت تقويت خط مياني جذب كند. باشگاه پاناتينايكوس كه قصد جذب انصاري‌فرد را نيز داشت پس از اطلاع از توافق اين بازيكن با المپياكوس قصد ندارد تا مذاكره با پانيونيوس جهت انتقال مسعود شجاعي را ترك كند، البته اين تيم بزرگ يوناني همچنان مذاكره با ديگر گزينه‌هاي خط مياني را ادامه خواهد داد. در اين ميان باشگاه پانيونيوس چند روز قبل در بيانيه‌اي رسمي در مورد انتقال مسعود شجاعي به تيم پاناتينايكوس اعلام كرد اين تيم بابت انتقال بومال، مهاجم كامروني در سال 2015 ميلادي هنوز بدهي دارد و پس از تسويه حساب مي‌تواند پيشنهاد رسمي خود را ارايه دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون