• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3725 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲ بهمن

مسوول روابط عمومي كل سپاه:

امريكا با چه رويي دم از تعامل با ايران مي‌زند

مسوول روابط عمومي كل سپاه فقر، فساد و محروميت را از جمله دشمنان داخلي كشور خواند و گفت: سپاه همان‌گونه كه با لباس سبز پاسداري به جنگ با دشمنان رفت با همين لباس نيز به جنگ فقر و محروميت رفته و به فضل الهي، با كمك مردم و همكاري دستگاه‌ها آن‌ را از بين مي‌برد. به گزارش ايلنا، سردار سرتيپ دوم پاسدار رمضان شريف با تاكيد بر اينكه جوانان و فرزندان انقلاب ايثارگرانه در ۳۸ سال گذشته در برابر استكبار ايستاده‌اند، گفت: ملت ايران هر كس را كه قصد خدمت به انقلاب اسلامي دارد حمايت مي‌كنند، همگان بايد بدانند اين حمايت مردم محصول پيروي عملي از فرامين مقام معظم رهبري است. مسوول روابط عمومي كل سپاه در بخش ديگري از سخنانش با بيان اينكه امام راحل با گفتمان انقلابي خويش گفتمان‌هاي كمونيست و ليبرال دموكراسي را به چالش كشيدند، يادآور شد: گفتمان كمونيست به زباله‌دان تاريخ پيوست و گفتمان ليبرال دموكراسي امريكا نيز با مناظره‌اي كه دو نامزد رييس‌جمهوري امريكا برگزار كردند، نشان داد كه در حال نابودي است. شريف افزود: از سوي ديگر گفتمان انقلاب اسلامي كه برگرفته از گفتمان قرآني پيامبر و اهل‌بيت(ع) است؛ روز به روز در جهان مستحكم‌تر و محكم‌تر مي‌شود و هر روز كه خورشيد طلوع مي‌كند اين گفتمان در جهان بيشتر طنين انداز مي‌شود. او در ادامه خاطرنشان كرد: درحالي كه تاريخ سراسر استعمار امريكا سرشار از توطئه‌هاي گوناگون عليه جمهوري اسلامي ايران است، امريكا با چه رويي دم از تعامل با ايران مي‌زند؟

شهداي دفاع مقدس و مدافع حرم
برمبناي تكليف خدا عمل كردند
سخنگوي سپاه با بيان اينكه شهداي انقلاب، شهداي هشت سال دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم برمبناي تكليف خدا عمل كردند، افزود: اين شهدا راه و منطق شهادت را برگزيدند و نزد خدا سربلند هستند. شريف با طرح اين سوال كه امروز ما بازماندگان قافله شهدا چه وظيفه‌اي داريم؟ اظهار كرد: در ۹۹ درصد وصيتنامه شهدا به سه موضوع اشاره‌ شده است و اين سه مطالبه تكراري نشان از مهم بودن آن دارد. او تصريح كرد: اين سه موضوع شامل پايبندي عميق به مكتب اسلام، فرهنگ پيامبر اكرم (ص)، فرهنگ اهل‌البيت‌(ع) و فرهنگ قرآن است كه بسيار مورد تاكيد مقام معظم رهبري بوده و شهداي ما نگاهي عميق به اين موضوعات داشته‌اند. مسوول روابط عمومي كل سپاه افزود: اطاعت از رهبر معظم انقلاب و ولي‌فقيه زمان از موارد ديگري است كه شهدا تاكيد فراوان به آن داشته‌ و در وصيتنامه‌هاي خود بارها ذكر كرده‌اند كه به ولي‌فقيه بدون شك و شبهه نگاه كنيد.

امن‌ترين كشور در منطقه هستيم
شريف با بيان اينكه تمام داشته‌هاي ما بعد از ۳۸ سال مرهون اطاعت از بنيانگذار انقلاب اسلامي و ولي‌فقيه زمان است، خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي ايران بيش از ۲۰۰ هزار شهيد تقديم اسلام كرده و اگر كسي درصدد خيانت به ملت ايران و نظام اسلامي باشد، بايد در قبال خون شهدا پاسخگو باشد. او از جنگ تحميلي به عنوان يكي ديگر از نمونه‌هاي بارز ايستادگي و مقاومت ملت ايران ياد كرد و گفت: اقتدار امروز ايران اسلامي ثمره مجاهدت دوران دفاع مقدس است و امروز بحمدالله در برابر تك‌تك دشمنان خود ايستادگي كرده‌ايم و امن‌ترين كشور در منطقه هستيم و روز به روز بر مشكلات پيروز مي‌شويم.

جنگ ۳۳ روزه صهيونيست‎ها را
با چالش جدي مواجه كرد
سخنگوي سپاه در ادامه با بيان اينكه جنگ ۳۳ روزه صهيونيست‎ها را با چالش جدي مواجه كرد، گفت: پس از آن، معروف‌ترين و كهنه‌كارترين سياست‌مدار امريكا خطاب به رهبران و دولت صهيونيست گفت «نگران نباشيد ما هنوز نسخه‌هايي داريم كه بتوانيم از آنها براي سرپا نگه‌داشتن خود استفاده كنيم» كه منظورش از آن نسخه‌ها تفرقه ميان مسلمانان بود. شريف با اشاره به اقدامات آل‌سعود در منطقه نيز گفت: در سال‌هاي گذشته آل‌سعود از امت‌هاي اسلامي شرم مي‌كرد و اگر با امريكا و صهيونيست‌ها سر و سري داشت آن را پنهان مي‌كرد، اما اكنون شاهديم علنا خدمت به امريكا و صهيونيست را اعلام مي‌كند. او با بيان اينكه به بركت خون شهداي مدافع حرم آينده از آن امت اسلامي است، اظهار كرد: كسي نبايد به اين امر مهم شك كند و امروز فرزندان اين خاك و بوم به دستاوردهايي در سپاه و ارتش رسيده‌اند كه نه در زمين و نه در آسمان هيچ‌كس ياراي مقابله با ملت ايران را نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون