• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3726 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ بهمن

آخرين اخبار

  مديركل پزشكي قانوني استان تهران: هويت هيچ يك از جانباختگان خارج شده از زير آوار مشخص نشده است. طبق هماهنگي‌هاي انجام شده با شهرداري، قرار شده محلي در نظر بگيرند تا از خانواده آتش‌نشانان مفقود شده پلاسكو، نمونه DNA اخذ شود.
  هاشمي، استاندار تهران: فعلا اولويت ما خروج افرادي است كه در زير آوار مانده‌اند. پس از آن به دنبال اين خواهيم رفت كه چرا اين ساختمان پلمب نشد تا اين هزينه سنگين به شهروندان وارد نمي‌شد. با توجه به تعداد واحدهاي صنفي و نوع فعاليت آنها نزديك به 4 هزار نفر در اين ساختمان مشغول به كار بودند.  
  سخنگوي سازمان آتش‌نشاني: احتمال زنده بودن كسي در طبقات پايين وجود ندارد.تعداد شهداي آتش‌نشان به ۳ نفر رسيد؛ ۲ نفر از زير آوار بيرون كشيده شدند.
  قاليباف، شهردار تهران: در زمانبندي مشخص شده كه يك هفته است. قطعا آواربرداري تمام مي‌شود و پيكر پاك شهدايي كه در لايه‌هاي زيرين قرار دارد به درستي خارج شده و تشييع مي‌شوند. ساختمان پلاسكو يك مركز تجاري بوده و اموال زيادي از جمله صندوق‌هاي مالي زيادي وجود دارد كه با نظارت نيروي انتظامي ضبط مي‌شوند. خانواده مفقوداني كه تاكنون مراجعه كرده‌اند ۷ نفرندو اميدواريم حادثه بيش از اين تلفات نداشته باشد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون