• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3726 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ بهمن

سفر به ايران پيشنهاد ويژه «فيگارو» است

براي رسيدن به تفاوت و هيجان

پيشنهاد سفر به ايران به فرانسه رسيده و نشريه معروف «فيگارو». اين نشريه  فرانسوي در صبح شنبه روي سايت خود، گزارشي مفصل درباره سفر به ايران منتشر كرده و خبر داده: «پروازهاي گردشگري به ايران تا بهار سال آينده پر است.»
در گزارش «فيگارو» ايران كشوري خوانده شده كه مي‌تواند براي سفرهاي تفريحي مختلف، كشوري مناسب باشد؛ كشوري كه در زمستانش مي‌شود در پيست‌هاي اسكي شهرهاي شمالي و حتي تهران  اسكي كرد و كمي بعد در ساحل خليج‌فارس آفتاب گرفت.
در اين گزارش نوشته شده: «در يك سال گذشته و پس از لغو تحريم‌ها عليه ايران، شاهد افزايش 144 درصدي سفرها يعني افزايش چهار هزار نفري مشتريان سفر به اين كشور بوديم. از منظر بازديدكنندگان از ايران، جاده ابريشم، هزار‌و‌يك شب و سه منطقه شيراز شهر شاعران و باغ‌ها، خرابه‌هاي باستاني منحصر به فرد و به ياد ماندني تخت جمشيد و جاذبه‌هاي زيباي اصفهان، اسطوره‌هاي ابدي ايران هستند و در اين بين نبايد شهر مدرن تهران را فراموش كرد.»
نويسنده اين گزارش در گفت‌وگويي با يك مدير آژانس از سفر 600 فرانسوي در سال گذشته به ايران خبر داده و از مشتاقاني كه مي‌خواهند بعد از بهار در فهرست تورهاي سفر به ايران باشند. در اين گزارش ايران كشور متفاوتي است كه سال‌هاي سال از چشم گردشگران فرانسوي پنهان بوده و حالا مي‌تواند مقصدي تازه، هيجان‌انگيز و متفاوت باشد.
«فيگارو» به مسافران ايران پيشنهاد مي‌كند كه براي سفر به اين كشور پر از شگفتي و ديدني و چهارفصل از يك نكته مهم و اساسي غافل نشوند و خود  را آماده كنند و بدانند كه با توجه به قوانين كاملا متفاوت، بايد با ذهني باز به ايران سفر كنند و مطمئن باشند: «مسافران از ميراث غني، زيبايي‌ها و مردم خونگرم و تحصيلكرده ايران متحير مي‌شوند و همگي اينها برخلاف تصوري است كه از ايران به‌عنوان كشوري بسته ياد مي‌شود و مسافران فرانسوي در ايران با تصويري متفاوت روبه‌رو مي‌شوند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون