• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3737 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۶ بهمن

خبر كوتاه

بازيكن اتلتيكو دستگير شد
لوكاس ارناندس، بازيكن اتلتيكو مادريد به اتهام رفتار خشن و نامناسب با نامزدش دستگير شد. نامزد مدافع 20 ساله اتلتيكو به علت جراحات وارد شده به بيمارستان رفت. با اين حال آسيب‌ديدگي او شديد نيست. ارناندس به همين خاطر فردا در دادگاه حاضر خواهد شد تا مراحل قانوني سريع‌تر طي شود.


رونالدينيو سفير بارسلونا شد
بارسلونا اعلام كرد رونالدينيو براي چند سال آينده معرف و سفير باشگاه در مراسم‌ها و مناسبت‌هاي مختلف خواهد بود. رونالدينيو فقط سفير باشگاه كاتالاني نخواهد بود بلكه او جزيي از تيم ستارگان نيز خواهد بود. مهاجم برزيلي در كنار بازيكنان پيشين بارسلونا بازي‌هايي را در سراسر جهان انجام خواهد داد.


خداحافظي لمپارد از فوتبال
فرانك لمپارد هافبك پيشين تيم فوتبال چلسي كه سال‌ها در تركيب چلسي درخشيد و با اين تيم همه عنوان‌هاي قهرماني را كسب كرد، سرانجام كفش‌هايش را آويخت. او كه اسطوره چلسي به شمار مي‌رود، در زمان مربيگري ژوزه مورينيو در اين تيم از تركيب ثابت كنار گذاشته شد تا مجبور شود به ليگ حرفه‌اي فوتبال امريكا برود. او يك فصل را هم در تيم فوتبال نيويورك‌سيتي گذراند تا سرانجام از دنياي فوتبال كناره‌گيري كند.


انتخاب سرمربي واليبال روسيه
فدراسيون واليبال روسيه بعد از چند ماه مذاكره با مربيان مختلف سرانجام سرگي شياپنيكوف را به عنوان سرمربي تيم ملي اين كشور انتخاب كرد. شياپنيكوف سابقه سرمربيگري تيم زير 18 سال روسيه را دارد. او جانشين آلكنو شد كه در المپيك نتايج خوبي را به دست نياورد. پيش از اين رسانه‌هاي روسي اعلام كرده بودند ايگور كولاكوويچ نيز نامزد سرمربيگري روسيه است. همچنين ولاديمير كوزيوتكين سرمربي تيم ملي بانوان روسيه شد.


انتقاد سرمربي امريكا از ترامپ
بروس آرنا، سرمربي  فوتبال امريكا در واكنش به تصميم دونالد ترامپ گفت‌: اتفاق ناراحت‌كننده‌اي است چون ورزش ما جهاني است. به تمام نقاط جهان سفر مي‌كنيم و با افراد مختلفي روبه‌رو مي‌شويم و متوجه مي‌شويم كه در جهان انسان‌هاي فوق‌العاده‌اي وجود دارند. مردم بد در جهان وجود دارند، در كشور ما نيز اينچنين است. با اين حال بيشتر مردم جهان انسان‌هاي خوبي هستند. زماني كه به اين افراد فرصت مي‌دهيم در كشورمان حضور داشته باشند اتفاق فوق‌العاده‌اي است. آرنا با مخالفت خود نسبت به اين تصميم در كنار سرمربيان بسكتبال NBA هم‌چون استيو كر (گلدن استيت وريرز) و گرگ پوپويچ (سن آنتونيو اسپرز) قرار گرفت.


ورود بسكتباليست‌هاي امريكا به  ايران
پس از قانون تبعيض‌آميز دولت امريكا درباره منع صدور رواديد براي مردم برخي كشورها از جمله ايران، ورزشكاران اين كشور دچار دردسر شدند و نتوانستند به ايران بيايند. پس از وضع اين قانون تبعيض‌آميز دولت ايران هم اصل اجراي عمل متقابل را در نظر گرفت و اجازه ورود دو بسكتباليست امريكايي تيم دانشگاه آزاد به كشورمان را صادر نكرد و قانون ترامپ همان ابتدا گريبان دو ورزشكار كشورش را گرفت. مسوولان دانشگاه آزاد براي حل مشكل اين دو بازيكن وارد عمل شدند و پس از رايزني‌هاي مختلف و به اين دليل كه ويزاي اين دو بازيكن قبل از تمام اين اتفاق‌ها گرفته شده بود، توانستند مجوز حضورشان در كشور را بگيرند و جوزف جونز و پرينس بالاخره از امارات به ايران آمدند و دوشنبه تيم‌شان را برابر نفت آبادان همراهي خواهند كرد.

رضايت از عملكرد فرنگي‌كاران در پاريس
محمد دليريان، سرپرست تيم ملي كشتي فرنگي درباره عملكرد تيم ملي كشتي فرنگي ايران در تورنمنت پاريس اظهار كرد: مسابقه‌هاي پاريس از سطح متوسطي برخوردار بود. هدف ما محك 5 فرنگي‌كارمان پيش از حضور در رقابت‌هاي جام جهاني بود و خوشبختانه در مجموع عملكرد تيم اعزامي با كسب سه مدال طلا و يك مدال برنز و يك عنوان پنجمي مطلوب بود. حتي علي ارسلان فرنگي‌كار 66 كيلوگرم ايران نيز استحقاق اين را داشت كه به مدال دست يابد و كشتي‌هاي بسيار خوبي گرفت اما به اعتقاد من به دليل تجربه كم امتياز از دست مي‌داد. عملكرد محسن حاجي‌پور، رامين طاهري و امير قاسمي منجزي سه طلايي ايران در اين مسابقه‌ها خوب بود. رامين طاهري موفق شد كشتي‌گير سوئدي را كه در مسابقه‌هاي جهاني اوزان غير المپيكي يوسف قادريان را شكست داده بود با اختلاف بالا شكست دهد. در مجموع عملكرد تيم اعزامي بسيار خوب بود و باعث شد پيش از حضور در جام جهاني به خوبي محك بخورند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون