• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3167 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۸ بهمن

عدد نوشت

قاچاق سوخت توزيعي كشور

رييس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز با بيان اينكه پديده قاچاق سوخت به نوعي با مسائل هرمزگان مرتبط است، گفت: روزانه 248 ميليون ليتر فرآوردهاي سوختي در كشور توزيع مي‌شود كه هشت درصد از اين ميزان، مسير قاچاق را طي مي‌كند و در اين ميان سهم هرمزگان قابل توجه است.

`كاهش سهم صندوق توسعه ملي از نفت  

سخنگوي كميسيون تلفيق گفت: سهم صندوق توسعه ملي براساس پيشنهاد دولت به 20 درصد كاهش يافت و اعتبارات طرح‌هاي عمراني 47 هزار ميليارد تومان بود كه به 41 هزار ميليارد تومان كاهش يافته است. محمدمهدي مفتح، سخنگوي كميسيون تلفيق بودجه با اشاره به مصوبات كميسيون گفت: سهم شركت نفت از صادرات نفت و ميعانات گازي طبق پيش‌بيني دولت 5/14 درصد خواهد بود.

`نرخ بهره  مالكانه معادن

عضو كميسيون تلفيق بودجه ۹۴ از تصميم‌گيري براي سرانجام يارانه نقدي در جلسه ديروز اين كميسيون خبر داد و گفت: نرخ بهره مالكانه معادن ۲۵ درصد با درآمد ۱۳۰۰ ميليارد تومان تصويب شد. ايرج نديمي در خصوص مصوبات كميسيون تلفيق به تسنيم گفت: در ارتباط با نفت مصوبات خوبي در كميسيون داشتيم كه از جمله آنها توافق با دولت براي سقف درآمدهاي نفتي در سال 94 است.

`قيمت نفت

با وجود اظهارات دبيركل اوپك مبني بر به كف رسيدن قيمت نفت، در معاملات ديروز هر بشكه نفت برنت درياي شمال با كاهش ۲۹ سنتي قيمت مواجه شد و به ۴۷ دلار و ۸۷ سنت رسيد. به گزارش تسنيم به نقل از بلومبرگ، در حالي كه هشدار اوپك نسبت به احتمال افزايش قيمت بدون سرمايه‌گذاري جديد در بخش توليد، نتوانست تمركز بازار را از نشانه‌هاي حاكي از فزوني عرضه منحرف كند، قيمت نفت ديروز كاهش خود را ادامه داد و به نزديكي پايين‌ترين رقم حدود شش سال گذشته رسيد.

`گردش مالي  سيگار قاچاق  

مدير نظارت و صيانت از توليد شركت دخانيات كشور سهم اين شركت در بازار دخانيات را كمتر از 20 درصد عنوان كرد و گفت: 4000 ميليارد تومان بابت ورود سيگار قاچاق به كشور دود مي‌شود. محمدرضا تاجدار به ايسنا گفت: در 9 ماهه امسال بيش از 530 نوع محصول دخاني قاچاق در كشور كشف شده كه حدود 50 نوع محصول دخاني در گروه يك محصولات قرار دارند و 480 نوع از اين كشفيات همرديف توليدات داخلي كشور هستند.

`درآمد افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي

عضو كميسيون تلفيق بودجه با بيان تحقق 28 هزار ميليارد تومان از محل افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي در سال جاري گفت: اين كميسيون با پيشنهاد دولت مبني بر درآمد 48 هزار ميليارد توماني افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي در سال آينده موافقت كرد. اسماعيل جليلي درباره هدفمندي يارانه‌ها و پيشنهاد دولت در لايحه بودجه سال آينده به فارس گفت: در حال حاضر پيشنهادات اعضاي كميسيون راي نياورد و همان درآمد 48 هزار ميليارد توماني دولت در لايحه بودجه 94 براي سال آينده به تصويب رسيده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون