• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3764 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۸ اسفند

جديدي: حقوق خواندم چون حقم را در ورزش خوردند

آقاي روحاني با همه سرشاخ شده جز كشتي‌گيران

عباس جديدي قهرمان اسبق كشتي جهان

   در ورزش اگر سياست‌ورز نباشي، امكان ندارد به قهرماني جهان برسي.
   اهل كتابم، 1000 جلد كتاب دارم. آخرين كتابي كه خواندم نشان از بي‌نشان‌ها نوشته حسن‌علي نخودكي است. آيا من براي شوراي شهر آمده‌ام كه كشتي بگيرم كه در اين باره كتاب بنويسم؟
   قبل از اينكه وارد شوراي شهر شوم مقابل باشگاهم روزانه 20 مراجعه‌كننده داشتم. يك نفر براي دخترش جهيزيه مي‌خواست، ديگري توانايي تامين هزينه‌هاي درماني‌اش را نداشت و براي تمام اين موضوعات در خانه پهلوان‌ها را مي‌زنند. به برخي از آنها مي‌گفتم سري هم به كميته امداد بزنيد، اما آنها نمي‌رفتند، فرياد مي‌زدند كه ما نمي‌رويم، به ما گفته‌اند كه در خانه پهلوان اينجاست و من مي‌ديدم راست مي‌گويند و آنها به اميدي آمده‌اند و در خانه پهلوان را مي‌زنند.
   با خود فكر كردم چه بخواهم و چه نخواهم مردم براي رفع مشكل‌هاي‌شان به من مراجعه مي‌كنند؛ همين حالا هم در شوراي شهر هركسي كه وارد مي‌شود سراغ مرا مي‌گيرد، زيرا مي‌داند در خانه‌ام باز است. من به تنهايي وارد شوراي شهر نشدم و اين خواسته مردم بود كه من را به شورا كشاند. مردم به دنبال كساني هستند كه به وعده‌هاي‌شان عمل مي‌كنند، نه اينكه راي را از مردم بگيرند و بعد خود را از آنها پنهان كنند.
   من نه در ليست اصلي اصولگراها بودم و نه اصلاح‌طلبان. اشتباه نكنيد. من به عنوان نماينده مستقل شركت كردم. در اينجا جاي چانه‌زني نيست، چه نيازي هست كه من بگويم جزو ليست اصولگراها بودم يا نبودم. عده‌اي تلاش مي‌كنند بي‌جهت ما را وارد اين بازي‌ها كنند. ما قهرمانان ملي را هم اصلاح‌طلب‌ها دعا و تشويق‌ كردند و هم اصولگراها. قهرمانان ملي متعلق به يك طيف خاص نيستند. تنها خواهش من اين است كه ما را بين چرخ‌دنده‌هاي سياسي‌شان له نكنند. من در دوره چهارم براي انتخاب رياست شورا يك‌بار به آقاي چمران و يك‌بار هم به آقاي مسجدجامعي راي دادم.
   گزارش عملكرد من چند هزار صفحه است. نام بردن از تمامي كارهايم زمان زيادي مي‌خواهد.
   اگر بخواهيم درباره پلاسكو صحبت كنيم بايد تا ساعت چهار بعدازظهر اينجا باشيم.
سوال: ترديد شما براي حضور در انتخابات شوراي شهر به دليل اين نيست كه شايد مي‌خواهيد به جاي بهشت به پاستور برويد و براي انتخابات 19 ارديبهشت ثبت‌نام كنيد؟
   جواب: (مي خندد) آقاي روحاني با همه سرشاخ شده است، شايد بايد با كشتي‌گيرها هم اين تجربه را داشته باشد. فكر مي‌كنم براي حرف زدن درباره رياست‌جمهوري حالا زود است، در اين باره تصميمي نگرفته‌ام. من خدمتگزار مردم هستم.
سوال: به مجلس فكر مي‌كنيد؟
   جواب: من فقط به مردم فكر مي‌كنم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون