• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3771 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۶ اسفند

هرگز موج سواري نكرد

ناصر فيض ترانه‌سرا

افشين يداللهي جزو معدود هنرمنداني بود كه ترانه‌هايش با استقبال بسيار گسترده رو به رو شد و اين تنها به اين دليل نبود كه ترانه‌هاي او در تيتراژ مجموعه‌هاي تلويزيوني استفاده مي‌شد چراكه ترانه‌هاي زيادي در تيتراژها مورد استفاده قرار مي‌گيرند ولي اين اقبال را پيدا نمي‌كنند. اما استقبالي كه از ترانه‌هاي او مي‌شد، به اين دليل بود كه كارهاي ايشان از برجستگي‌هاي زيادي برخوردار بود.
رفتار و اخلاق و منش انسان‌ها در آثارشان پيداست. فضاي ترانه گاه دچار حاشيه‌هايي مي‌شود و چشم و همچشمي‌هايي در آن مي‌بينيم. اما افشين يداللهي از كساني بود كه همواره از اين حاشيه‌ها دور بود. او هرگز دچار نگاه‌هاي تند سياسي نشد، از هيچ جرياني به نفع خودش استفاده نكرد و هرگز موج سوار نبود بلكه هنرمندي كاملا متعادل و هوشمند بود كه فقط كار خود را انجام مي‌داد.
او در كشوري مي‌زيست كه شعر و ادبيات در آن نقشي ويژه دارد و استقبالي كه مردم از اشعارش داشتند، نشان مي‌داد كه آثار او از «آن»ي ويژه برخوردار بود.
انساني كاملا اخلاق گرا، سالم و بسيار شريف بود، ازجمله كساني بود كه هميشه وجودشان كيميا است. ايشان در مسائل ديني هم به دور از هرگونه رياكاري، بسيار دقت و وسواس داشت.
هرچند به سبب شغلش كه روانپزشك بود، از موقعيت اجتماعي و مالي خوبي بهره‌مند بود اما هرگز هيچ يك از اين ويژگي‌ها سبب نشد كه خودش را گم كند.
همواره بسيار متواضع بود و به همه احترام مي‌گذاشت. نمونه يك هنرمند واقعي و شريف بود. به همان اندازه كه به امور ملي پايبند بود، به امور و ارزش‌هاي ديني هم توجه داشت و نمونه كامل يك ايراني خداباور بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون