• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3792 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ ارديبهشت

صندلي رياست‌جمهوري آنقدر ارزش ندارد كه اخلاق را زير پا بگذاريم

در اين روزهاي منتهي به انتخابات توجه به شبكه‌هاي اجتماعي كه اين روزها يكي از اصلي‌ترين رسانه‌هاي مردم شده هم بيشتر از قبل است. چندي پيش وزارت ارشاد اعلام كرده بود كانال‌هاي تلگرامي كه بيش از 5 هزار دنبال‌كننده دارند بايد خود را در اين وزارتخانه به ثبت برسانند.
اكنون صالحي اميري مي‌گويد تاكنون از تقريبا ۱۱ هزار كانال بالاي ۵ هزار نفر ۸ هزار كانال ثبت‌نام كردند و به تدريج بقيه در حال ثبت هستند.
به گزارش ايلنا، وزير ارشاد گفت: مصوبه شوراي عالي فضاي مجازي به رياست رييس‌جمهور و سران سه قوه تشكيل و مقرر شد ساماندهي و صيانت فضاي مجازي انجام شود. اين عمل با دو هدف اصلي در فضاي مجازي بايد همراه باشد؛ يكي دسترسي آزاد همگان به فضاي مجازي و دوم پالايش اموري كه با مسائل ديني، اخلاقي و شؤونات ما مغاير است. در اين خصوص شوراي عالي تصويب كرد كه ما كانال‌هاي بالاي ۵۰۰۰ نفر را ثبت كنيم و قبل از آن همه خبرگزاري‌ها و سايت‌ها براي هرگونه فعاليت از وزارت ارشاد مجوز بگيرند.
صالحي اميري در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه چه توصيه‌اي به رييس‌جمهور دوازدهم در حوزه كاري خود داريد، گفت: پيشنهاد من به رييس‌جمهور آتي اين است كه حوزه فرهنگ را به عنوان زيرساخت توسعه ملي در نظر بگيرد، فرهنگ، پايه توسعه است جامعه قبل از هر چيز نياز به فرهنگ و سبك زندگي دارد. او افزود: دولت صداقت داشته باشد. مردم صداقت را بر همه‌چيز ترجيح مي‌دهند و از وعده‌هايي كه واقعا غيرقابل جذب است پرهيز كنند، آنقدر اين صندلي ارزش ندارد كه انسان اخلاق را زير پاي بگذارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون