• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3792 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ ارديبهشت

تاكيد بر خدمات‌رساني به‌موقع براي مهاجرين

تسنيم|  استاندار تهران، اتباع افغانستاني و عراقي را مسلماناني دانست كه مهمان كشورمان هستند و گفت: اكثر آنها در كشور خود مشكل دارند و اگر اينگونه نبود يقينا بخش عمده‌اي از آنان به كشور ما نمي‌آمدند.
سيدحسين هاشمي در بازديد از اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي استان تهران كه با حضور معاون امنيتي انتظامي استانداري، مديركل حوزه استانداري و روابط عمومي و سرپرست اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي برگزار شد، ضمن اينكه در جريان خدمات ارايه شده به اتباع قرار گرفت مونيتورينگ آنلاين اداره كل اتباع و مهاجران خارجي استان را نيز افتتاح كرد. وي در اين مراسم اظهار كرد: همكاري خوبي كه ميان همكاران در اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي وجود دارد بسيار ارزشمند است و مشكلات خوشبختانه به حداقل رسيده اما همچنان به آن درجه مطلوبي كه بايد نرسيده است.
استاندار تهران با بيان اينكه نياز است موفقيت اداره اتباع استان علاوه بر داخل كشور در سطح بين‌المللي نيز مطرح باشد، تاكيد كرد: روان كارمند بايد همواره در آرامش باشد اگر در كار تنش و استرس باشد در سيستم اجرا خلل ايجاد خواهد شد و با هماهنگي و تعامل كارها خوب پيش مي‌رود و بهره‌وري كارمند افزايش مي‌يابد.  وي ادامه داد: ‌لازم است خدمات‌رساني به مهاجران به درستي و به موقع انجام شود كه اجر معنوي نيز در ارايه خدمات به آنها وجود دارد.
به گفته استاندار تهران، اين گزارش‌ها به مراجع بين‌المللي هم مي‌رسد و آنها بازتاب مي‌دهند و يك پيشينه خوب براي كل مجموعه اداره اتباع رقم مي‌خورد. در ادامه استاندار تهران درجريان وضعيت و مشكلاتي كه از سوي كارمندان اداره كل اتباع اشاره شد قرار گرفت و به ارايه خدمات مطلوب به آنها تاكيد كرد. هاشمي با بيان اينكه اردوگاه پناهندگان نظم گرفته است، گفت: كميسارياي عالي امور پناهندگان سازمان ملل متحد نيز از اين وضعيت اظهار رضايت كرده و جاي سپاسگزاري است.
وي بر بهره‌مندي از منابع كميساريا به‌طور خاص براي استان تهران تاكيد كرد و افزود: سيستم آنلاين مانيتورينگ اردوگاه‌ها تاثيرگذار است و اين امر در تصميم‌هاي مديريتي كمك مي‌كند.
گفتني است، در اين مراسم گزارشي از وضعيت ارايه خدمات از سوي اداره كل اتباع استان تهران به مهاجران ارايه شد كه براساس اين گزارش؛ حداقل اتباع مراجعه‌كننده در روز 400 نفر است و در اردوگاه مراقبتي در دو سه روز اخير بين 800 تا 1500 نفر مراجعه‌كننده وجود داشته كه در مجموع روزانه حدود سه نفر به اداره كل اتباع مراجعه مي‌كنند.
 همچنين در خصوص ايجاد سالن همايش‌ها در جهت اقدامات فرهنگي در اردوگاه گل‌تپه و ساماندهي هيات‌هاي مذهبي اتباع خارجي و تهيه طرح‌هاي مطالعاتي براي ورود اتباع خارجي به كشور گزارشي ارايه شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون