• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3796 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

نگراني درباره وضعيت سرباز مفقود شده در ميرجاوه

در شرايطي كه روز گذشته در ابتدا خبر شهادت سرباز مفقود شده در حادثه تروريستي ميرجاوه منتشر شد و سپس تكذيب شد؛ مركز اطلاع‌رساني نيروي انتظامي با تكذيب مجدد خبر درباره آخرين تلاش‌ها براي بازگرداندن اين سرباز به كشور بيانيه صادر كرد و گفت: «پيگيري‌هاي ديپلماسي و انتظامي براي مشخص شدن وضعيت نامبرده در حال انجام است و تا به الان خبر موثقي در اين خصوص در دست نيست.» هفته گذشته حادثه تروريستي در مرز ميرجاوه منجر به شهادت ۹ نفر از مرزبانان نيروي انتظامي و مجروح شدن ۳ تن از سربازان شد؛ همچنين يكي از سربازان زخمي نيز از سوي تروريست‌ها به گروگان برده شد.

 

تصادف تانكر حمل آب شهرداري با 13 خودرو

روز گذشته و يك روز بعد از اينكه 10 خودرو در خيابان شريعتي ابتداي پليس به دليل نشت بنزين در جوي دچار حريق گسترده شدند؛ يك تصادف زنجيره‌اي در خيابان ستارخان نيز باعث آسيب به 13 خودروي پارك شده  شد. سرهنگ محمد رزاقي، رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك راهور تهران بزرگ گفت: ساعت 25/9 دقيقه صبح در خيابان ستارخان يك دستگاه تانكر حمل آب مربوط به شهرداري به دليل نقص فني از ناحيه ترمز، با چندين دستگاه خودرو برخورد كرد. وي با بيان اينكه حادثه خوشبختانه تلفات جاني نداشته است، افزود: از آنجايي كه راننده تانكر تمام تلاش خود را به كار گرفته بود تا تانكر حامل آب را متوقف كند اما متاسفانه تانكر آب در سه نقطه مختلف در خيابان‌هاي ابوترابي، ذوالفقاري و شهيد فعالي با خودروهاي پارك شده در حاشيه خيابان برخورد كرد. ۱۳ دستگاه خودروي سواري پارك شده در حاشيه خيابان توسط تانكر حامل آب دچار خسارت شدند.


واژگوني سرويس دانش‌آموزان در شيراز
اعتماد| بعدازظهر روز گذشته آتش‌نشاني شيراز خبر از واژگوني يك دستگاه ميني‌بوس حامل دانش‌آموزان در شيراز داد. 19 دانش‌آموز در اين سرويس مدرسه بودند. برخورد ميني‌بوس بنز مدارس با سواري پژو405 در زيبا‌شهر، حدفاصل دروازه قرآن و پليس‌راه شيراز سبب اعزام هفت دستگاه آمبولانس به محل حادثه شد. رييس مركز حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان فارس پس از اين حادثه اعلام كرد: «19 دانش‌آموز ابتدايي و همچنين راننده مصدوم و به بيمارستان‌هاي نمازي، چمران و رجايي اعزام شدند. » به گفته عالي‌منش جراحات كليه مصدومان سطحي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون