• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3798 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ ارديبهشت

كلنگ گازرساني به 17 روستاي تربت‌حيدريه به زمين زده شد

با حضور استاندار خراسان رضوي، معاون مدير گازرساني شركت ملي گاز ايران و جمعي از مقامات استاني و محلي كلنگ گازرساني به 17 روستاي تربت حيدريه به زمين زده شد.
به گزارش خبرنگار اعتماد در مشهد و به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان خراسان رضوي، عليرضا رشيديان در آيين كلنگ زني گازرساني به اين روستاها با اشاره به نام‌گذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به‌عنوان «اقتصاد مقاومتي؛ توليد و اشتغال» اظهار داشت: بحمدالله دولت تدبير و اميد در حوزه‌هاي اجرايي و زير بنايي اقدامات بسيار خوبي را به مردم ارايه داده است، البته كليه اين فعاليت‌ها بي‌شك به مدد همراهي دولت و مردم حاصل شد.
كارنامه درخشان شركت گاز در محروميت زدايي
همچنين معاون مدير گازرساني شركت ملي گاز ايران نيز در اين مراسم گفت: هم‌اكنون ضريب پوشش گازرساني روستايي كشور 68 درصد است كه اين رقم در خراسان رضوي با تلاش و كوشش كاركنان گاز استان به 75 درصد رسيده است.
مجتبي شيخ بهايي با اشاره به كارنامه درخشان شركت گاز در بحث محروميت زدايي افزود: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در شركت ملي گاز ايران طي سال 96 هر روز پنج روستاي كشور به شبكه سراسري گاز كشور متصل خواهد شد و اين درحالي است كه خراسان رضوي در همين مدت هر روز يك روستا را گاز‌دار مي‌كند، اين بدان معنا است كه 20 درصد آمار گازرساني كل كشور به اين استان اختصاص خواهد داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون