• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3798 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ ارديبهشت

پيشنهاد شگفت‌انگيز سرپرست كميته جوانان!

علي عالي

كمتر از 18 روز تا آغاز جام‌جهاني جوانان باقي مانده است اما هنوز تيم‌ملي جوانان ايران نتوانسته يكي از تمريناتش را با حضور همه دعوت‌شده‌ها به اردو برگزار كند. تيم ايران بعد از 16سال به جام‌جهاني راه يافته است اما گويا هيچ برنامه مشخص و مدوني براي حضور پرقدرت در اين رقابت‌ها نداشته و ندارد، آن‌هم در شرايطي كه بسياري انتظار دارند تيم جوانان با آمادگي بالايي در اين مسابقات حضور داشته باشد. جام‌جهاني جوانان از آن جهت اهميت دارد كه بسياري از بازيكنان بزرگ آينده از همين رقابت‌ها به دنياي‌فوتبال معرفي مي‌شوند و كشورها با برنامه و هدف در اين مسابقات حضور دارند و خريداران، توجه ويژه‌اي به جام خواهند داشت اما فدراسيون ايران بي‌توجه به فوتبال پايه، از كنار اين موضوع مهم رد مي‌شود.
 براي اينكه بدانيد تا چه حد اين «بي‌مسووليتي» پيشرفت كرده، بايد بنويسيم كه سرپرست كميته جوانان در گفت‌وگو با خبرگزاري تسنيم از پيشنهاد تعويق پنج روزه بازي‌ها به‌خاطر تيم‌ملي ايران پرده برداشته است! او گفته: «اين پيشنهاد از طرف خود من بود، اما بايد در نظر بگيريم كه همه‌چيز برنامه‌ريزي شده و تغييرات سخت است.» و البته حجت را براي همه تمام كرده است: «ما بايد به‌فكر دوره‌هاي آينده باشيم.» فرار رو به جلو از سوي سرپرست كميته‌اي كه پيش از اين در سال‌هاي گذشته به‌خاطر اشتباه محرز در حذف تيم‌ملي اميد از كار بركنار شده بود.
در همه اين سال‌ها، فوتبال هيچ مديري تربيت نكرده تا جايگزين افراد قديمي شوند؟ مديراني كه بي‌برنامه بودند و براي آينده هم نسخه مي‌پيچند: بايد به فكر دوره‌هاي آينده باشيم! فرصت‌ها به همين راحتي از دست مي‌رود، نسلي به همين سادگي مي‌سوزد و آينده‌اي كه دورنمايي تاريك دارد...

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون