• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3814 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲ خرداد

خبر كوتاه

جودوكار المپيكي ايران سر از MMA درآورد
نماينده جودوي ايران در المپيك ريو تهران را به مقصد تايلند ترك كرد تا تمريناتش را در رشته هنرهاي رزمي تركيبي (MMA) آغاز كند. جواد محجوب، جودوكار وزن ۱۰۰ – كيلوگرم ايران و دارنده مدال‌هاي طلا و نقره آسيا و چندين مدال در تورنمنت‌هاي بين‌المللي كه مي‌توان او را شاخص‌ترين چهره تيم‌ ‌ملي جودو در چند سال اخير ناميد، چند ماهي بود كه در تمرينات تيم‌ ‌ملي حاضر نمي‌شد، اما اين ورزشكار سرانجام صبح روز دوشنبه ‌تهران را به مقصد تايلند ترك كرد تا او نيز به مانند امير علي‌اكبري، فرنگي‌كار پيشين ايران وارد رشته هنرهاي رزمي تركيب MMA شود. مسعود خسروي‌نژاد، مربي اختصاصي جواد محجوب نيز به همراه اين ورزشكار عازم تايلند شده است.


مارادونا: توتي بهترين بازيكني است كه ديدم
اسطوره فوتبال آرژانتين در پيامي عنوان كرد كاپيتان رم را بهترين بازيكني مي‌داند كه تاكنون ديده است. ديگو مارادونا عكسي از فرانچسكو توتي را در صفحه اجتماعي خود منتشر كرد. ال‌ديگو زير آن عكس نوشت: توتي اسطوره و پادشاه رم است. او بهترين بازيكني است كه ديدم. توتي براي آخرين بار در تركيب رم به ميدان رفت و به نظر مي‌رسد آماده خداحافظي از مستطيل سبز است.


معماي جپارف-استقلال حل شد
فريبرز محمودزاده، رييس كميته نقل و انتقالات سازمان ليگ در ‏مورد وضعيت قرارداد سرور جپارف با باشگاه استقلال ‏اظهار كرد: براي انتقال اين بازيكن براي نيم فصل به ‏سپاهان تفاهمنامه‌اي سه جانبه بين استقلال، سپاهان و ‏جپارف امضا شد كه اين تفاهمنامه سه‌جانبه ضميمه ‏قرارداد جپارف با سپاهان در نيم‌فصل گذشته شده است. ‏اكنون براساس آن تفاهمنامه سه‌جانبه كه در ‏قرارداد سپاهان با جپارف در سازمان ليگ موجود است، هيچ باشگاهي مجاز به عقد قرارداد با اين بازيكن نبوده ولي باشگاه استقلال ‏مي تواند قرارداد جديدي با اين بازيكن در سازمان ليگ براي فصل ‏آينده ثبت كند. البته با طي مراحل اداري و قانوني نظير استعلام از ‏كميته‌هاي تعيين وضعيت بازيكن، انضباطي، بين‌الملل و ‏تاييد دبيركل و رييس سازمان ليگ قراردادش با استقلال به ‏ثبت مي‌رسد. البته لازم به ذكر است كه همه باشگاه‌ها ‏براي ثبت قرارداد بازيكنان خود بايد اين مراحل را طي كنند ‏و از تاريخ 25 خرداد ماه كه فصل نقل و انتقالات آغاز مي‌شود، ثبت قرارداد بازيكنان آغاز مي‌شود. سپاهان يا هر باشگاه ديگري ‏بخواهد با جپارف قرارداد امضا كند با توجه به تفاهمنامه ‏سه جانبه‌اي كه اين بازيكن با استقلال دارد و در سازمان ‏ليگ موجود است اين پرونده شكل حقوقي به خود گرفته و ‏پرونده را براي تعيين تكليف به كميته تعيين وضعيت بازيكن ‏و كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ارسال مي‌كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون