• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3841 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۸ تير

قهرماني در ليگ كره و حضور در جام جهاني دو هدف پيش رويم است

شفيعي: با فوتبال كره آشنا هستم

خالد شفيعي، مدافع ۲۹ ساله كه فصل قبل در تيم تراكتورسازي بازي مي‌كرد به تيم اف سي سئول كره جنوبي پيوسته است تا نخستين ايراني تاريخ ليگ كره لقب گيرد.
شفيعي بعد از حضور در اين تيم براي اهدافش براي حضور در ليگ كره جنوبي، گفت‌: من دو هدف عمده داشتم كه به خاطر آن به ليگ كره آمدم. يكي اينكه بتوانم قهرماني در كره جنوبي را تجربه كنم و ديگري با اثبات خودم جزو نفرات اعزامي به جام جهاني روسيه باشم.
خيلي خوشحال و هيجان زده هستم كه به تيم سئول كره جنوبي آمدم. وقتي به بازيكنان شاغل در ليگ ايران و دوستانم گفتم كه پيشنهادي از تيم سئول كره جنوبي به من رسيده است، آنها به من گفتند كه لحظه‌اي هم درنگ نكن و به اين پيشنهاد پاسخ مثبت بده. اميدوارم كه بتوانم خيلي زود و هر چه‌ سريع‌تر خودم را در سئول وفق دهم و بتوانم بازي‌هاي خوب و موثري را براي تيمم داشته باشم.
شفيعي كه نخستين ايراني تاريخ ليگ كره جنوبي است، ادامه داد: خب اين موضوع كار من را سخت مي‌كند. من بازي‌هاي تيم‌هاي كره‌اي را در ليگ قهرمانان آسيا مشاهده كرده‌ام و بايد اين را بگويم كه كيفيت تيم‌هاي كره‌اي خيلي بالا است و به همين خاطر برايم افتخار است كه به تيم سئول پيوسته‌ام. تيمي كه در اين چند ساله در ليگ قهرمانان حضور خوبي داشته و حتي به مراحل پاياني هم صعود كرده است.
خالد شفيعي بعد از اينكه فوتبالش را در تيم شهرداري زنجان شروع كرد در تيم‌هايي همچون كوثر، مقاومت و گسترش فولاد نيز به بازي پرداخت تا اينكه به تيم تراكتورسازي تبريز رفت و از آن زمان توانست نامي براي خود در ليگ ايران دست و پا كند. او بيش از ۲۰۰ بار در ليگ ايران به ميدان رفته است.
بازيكن ايراني شاغل در ليگ كره جنوبي درباره شناختش از اين كشور و فوتبالي كه ارايه مي‌دهد، ‌اضافه كرد: من با فوتبال كره آشنا هستم. شناخت نسبي هم از بازيكناني كه در سئول بازي مي‌كنند، دارم. بازيكناني همچون پارك جويونگ، كوآك تائه هي و دژان را مي‌شناسم. درباره شهر سئول هم بايد اين را بگويم كه تا همين الان كه مدت زمان زيادي نيست كه به اين شهر آمده‌ام بسيار جذب آن شده‌ام. مدافع ايراني درباره ديگر هدف خود براي پيوستن به سئول يعني حضور در جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه گفت‌: بله، همان طور كه گفتم غير از كسب دومين قهرماني پياپي در ليگ كره هدفم اين است كه به تيم‌ ‌ملي ايران دعوت شوم و در جام جهاني روسيه بازي كنم. همين جا اميدوارم كه كره جنوبي هم در كنار ايران به جام جهاني روسيه صعود كند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون