• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3841 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۸ تير

خبر كوتاه

مسي، مارادونا را به مراسم عروسي‌اش دعوت نكرد
مراسم عروسي ليونل مسي جمعه در زادگاه اين بازيكن يعني شهر روساريو در ۳۰۰ كيلومتري بوينس آيرس برگزار خواهد شد. از همين حالا مقامات امنيتي سعي در حفظ آرامش اين شهر براي مراسم عروسي ليونل مسي دارند. نزديك به ۱۵۰ خبرنگار در اين مراسم حضور خواهند داشت و نزديك به ۲۶۰ تن دوستان و همبازي‌هاي ليونل مسي هم در اين مراسم حضور خواهند داشت. افرادي همچون سرخيو آگوئرو، اسكوئل لاوتزي، آنخل دي ماريا و ژاوي از جمله افرادي هستند كه به اين مراسم دعوت شده‌اند. با اين حال غيبت يك چهره سرشناس اخبار مراسم عروسي ليونل مسي را تحت تاثير قرار داده است و آن هم غيبت ديگو مارادونا، سرمربي سابق تيم‌ ‌ملي آرژانتين در جام جهاني ۲۰۱۰ است كه خيلي‌ها او را الگوي ليونل مسي مي‌دانستند. رابطه ليونل مسي و مارادونا در يكي، دو سال اخير به سردي گراييده است. اخيرا مارادونا عنوان كرد: كاش رونالدو پرتغالي نبود و همين طور يك بار هم گفته بود كه ليونل مسي در تيم‌ ‌ملي آرژانتين با شور و شوق زياد كار نمي‌كند. با اين حال تمجيدهايي هم از اين بازيكن مي‌كرد و بارها ليونل مسي را بازيكني بزرگ در دنيا ناميده بود.

 

كفش‌هاي المپيك مايكل جردن ركورد حراجي‌ها را شكست
كفش‌هاي مايكل جردن با قيمت ۱۹۰ هزار و ۳۷۲ دلار فروخته شد و اين بيشترين قيمتي است كه تاكنون يك جفت كفش در حراجي‌ها فروخته شده است. جردن اين كفش‌ها را در مسابقه فينال المپيك ۱۹۸۴ پوشيده است. در اين بازي امريكا با نتيجه‌ ۹۶ بر ۵۵ اسپانيا را شكست داد و مدال طلا گرفت. اين كفش متعلق به شخصي بوده است كه كفش را از خود جردن دريافت كرده و امضايي از او نيز روي كفش گرفته است. جردن بعد از بازي‌هاي المپيك ۱۹۸۴ دوران كار حرفه‌اي خود را آغاز مي‌كند و به تيم شيكاگو بولز در NBA مي‌پيوندد. بيشترين قيمت كفش كه در حراجي فروخته شد، پيش از اين متعلق به يك جفت كفش ديگر از مايكل جردن بوده است كه به قيمت ۱۰۴ هزار و ۷۶۵ دلار فروخته شده است. اين كفش‌ها متعلق به بازي فينال NBA در سال ۱۹۹۸ بوده است. لباس‌هاي جردن در المپيك ۱۹۸۴ نيز به قيمت ۲۷۳ هزار و ۹۰۴ دلار فروخته شدند.

آزمون براي پيوستن به كازان چه پيشنهادهايي را رد كرد؟
بعد از درخشش سردار آزمون در رقابت‌هاي فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا خيلي‌ها اميدوار بودند كه او به تيم بزرگ‌تري بپيوندد. در حالي كه رسانه‌ها از پيشنهاد باشگاه‌هاي اروپايي به اين بازيكن ايراني خبر دادند، مهاجم تيم‌ ‌ملي فوتبال ايران تصميم گرفت كه حداقل براي يك فصل ديگر به حضورش در ليگ روسيه ادامه‌ دهد و اين‌بار تيم پيراهن سابقش يعني روبين كازان را بر تن خواهد كرد. آزمون براي حضور در روبين كازان پيشنهاد تيم‌هايي از ليگ برتر انگليس، بوندسليگا و سري A ايتاليا را رد كرده است. تيم‌هايي از اين ليگ‌ها براي جذب آزمون اقدام كردند كه پيشنهادهاي تمام‌شان رد شد. خبر ديگري از بازيكنان ايراني حاضر در ليگ روسيه، بازگشت سعيد عزت‌اللهي به تمرينات تيم روستوف است. اين بازيكن بعد از استراحتي كه به خاطر بازي‌هاي ملي داشت بعد از چند روز به اردوي تيم روستوف، قبل از شروع رقابت‌هاي ليگ روسيه اضافه شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون