• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3853 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

40 روز روي نقاط ضعف كميل كار كردم

محبي: در پاريس آبروداري مي‌كنم

يدالله محبي درباره قهرماني در رقابت‌هاي انتخابي سنگين وزن تيم‌ ‌ملي كشتي آزاد با برتري مقابل جابر صادق‌زاده، امين طاهري و كميل قاسمي، اظهار كرد: سطح مسابقات انتخابي تيم‌ ‌ملي بسيار سنگين بود و تمامي مدعيان دوبنده تيم‌ ‌ملي در اين رقابت‌ها حضور داشتند. در سنگين وزن نيز كميل قاسمي با توجه به عناوين و افتخاراتي كه طي سال‌هاي گذشته براي ايران به دست آورده است، مدعي اصلي محسوب مي‌شد، اما خوشحال هستم كه با كمك مربيانم و زحماتي كه كشيدم توانستم در نهايت عنوان قهرماني را به دست بياورم.
دارنده مدال طلاي آسيا، درباره كسب دو پيروزي مقابل كميل قاسمي، دارنده مدال‌هاي نقره و برنز المپيك، گفت‌: پس از قهرماني در آسيا 40 روز زمان داشتم تا خود را براي حضور در رقابت‌هاي انتخابي تيم‌ ‌ملي آماده كنم كه در اين مدت زيرنظر عموهايم (محمدحسن و محمدحسين ‌محبي) در كرمانشاه تمرين داشتم و به دقت روي نقاط ضعف كميل قاسمي كار كردم كه خوشبختانه در انتخابي تيم‌ ‌ملي توانستم به خوبي برنامه‌هايم را پياده كنم و از نقاط ضعف قاسمي استفاده ببرم.
وي با اشاره به مسابقاتي كه طي يك سال اخير در آن حضور داشته است، خاطرنشان كرد: شهريور ماه سال گذشته در مسابقات انتخابي تيم‌ ‌ملي دانشجويان شركت كردم. سپس در مسابقات قهرماني كشور به عنوان اولي رسيدم و در جام تختي قهرمان شدم و سپس در جام جهاني كرمانشاه كشتي گرفتم و طي اين مدت كلا در مسابقه و اردو حضور داشتم. پس از جام جهاني هم در مسابقات آسيايي در هند شركت كردم كه به‌عنوان قهرماني رسيدم. بعد هم در رقابت‌هاي انتخابي تيم‌ ‌ملي به روي تشك رفتم كه اين‌بار نيز توانستم مزد زحماتم را بگيرم و به قهرماني برسم.
محبي در پاسخ به اين پرسش كه آيا در مبارزه مقابل كميل قاسمي استرس داشته است يا خير؟ گفت‌: هر كشتي‌گيري قطعا مقابل كميل قاسمي استرس خواهد داشت. من هم از اين قاعده مستثني نبودم چرا كه او يكي از پرافتخارترين سنگين ‌وزن‌هاي دنيا است. مقابل كميل هر چند استرس داشتم، اما انگيزه بسيار زيادي داشتم تا به موفقيت برسم. من تاكنون با او كشتي نگرفته بودم و به همين علت كشتي‌هاي سختي مقابل او داشتم.
آزادكار وزن 125كيلوگرم ايران درباره نظر مثبت شوراي فني روي وي و احتمال اعزامش به مسابقات جهاني پاريس، گفت‌: جا دارد از اعتماد شوراي فني قدرداني كنم. ان‌شاء‌الله بتوانم طي مدت كمتر از 40 روز باقي‌مانده به اين مسابقات به‌خوبي خودم را مهياي حضور در رقابت‌هاي جهاني پاريس كنم. مطمئنا از جان مايه مي‌گذارم تا در مسابقات جهاني به بهترين نتيجه‌ برسم. هيچ ترسي از مقابله با حريفان جهاني ندارم و روي تشك مبارزه با قدرت حاضر خواهم شد.
محبي در پايان درباره هدفش از حضور در مسابقات جهاني پاريس نيز خاطرنشان كرد: من هميشه به دنبال خوش‌رنگ‌ترين مدال بودم و هيچ‌وقت دوست نداشتم به كمتر از قهرماني فكر كنم. براي نخستين‌بار است كه عازم مسابقات جهاني مي‌شوم، اما به دنبال خوش‌رنگ‌ترين مدال هستم. مطمئن باشيد از جان مايه مي‌گذارم تا با صلاحديد شوراي فني و كادر فني، در مسابقات جهاني پاريس آبروداري كنم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون