• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3180 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۲۵ بهمن

پايان دو هفته عمليات جست‌وجو در درياي خزر

كشف جسد خلبان هواپيماي رامسري در تور ماهيگيران محلي

اعتماد| جسد خلبان هواپيماي تفريحي رامسري كه 13 بهمن ماه امسال در درياي خزر سقوط كرده بود پيدا شد.
حسين درخشان، سخنگوي سازمان امداد و نجات كشور زمان كشف جسد را 8:30 صبح پنجشنبه اعلام كرد و گفت: جسد اين خلبان در تور ماهيگيران روستاي ولي‌آباد تنكابن گير كرده بود كه با حضور عوامل اورژانس از آب بيرون كشيده شد. پيش از اين در 19 بهمن ماه نيز جسد تنها مسافر عربستاني اين هواپيما در تور ماهيگيران روستاي چليوردسر شهر تنكابن پيدا شده بود.
رستم زرودي، مديركل مديريت بحران استانداري مازندران نيز با اعلام پايان عمليات جست‌وجو پس از كشف پيكر هر دو سرنشين اين هواپيما گفت: بيشتر قطعات اين هواپيما تاكنون در محدوده ساحلي شهرهاي تنكابن و رامسر پيدا شده و پيش‌‌بيني مي‌شود بقيه قطعات آن نيز با امواج دريا به ساحل آورده شود.
13بهمن ماه امسال، يك فروند هواپيماي دو منظوره تفريحي و آموزشي با دو سرنشين ايراني و عربستاني از رامسر به آسمان برخاسته بود كه به دليل مه غليظ و كاهش ديد خلبان به 800 متر، در درياي خزر سقوط كرد. مسافر اين هواپيما تبعه‌اي عربستاني بود كه به همراه همسرش براي تفريح به مازندران سفر كرده بود كه دچار اين سانحه شد.  
غرب مازندران دو فرودگاه در شهرهاي نوشهر و رامسر دارد و هواپيماهاي سبك تفريحي از چند سال پيش با هدف درآمدزايي و رونق گردشگري در اين منطقه فعاليت  مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون