• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3180 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۲۵ بهمن

خبر كوتاه

جزييات آتش‌سوزي در فازهاي 17و 18 پارس جنوبي

ايلنا| روز پنجشنبه پس از انتشار خبر آتش‌سوزي مهيب در فازهاي 17 و 18 پارس جنوبي در عسلويه، علي‌اكبر شعبانپور، مديرعامل نفت و گاز پارس در گفت‌وگو با ايلنا، وسعت آتش‌سوزي را «بسيار محدود» توصيف كرد و از مهار آن در «سه دقيقه» خبر داد.
همزمان ايلنا به نقل از منبع آگاه خود آورده است كه «يكي از پيمانكاران فازهاي 17 و 18 پارس جنوبي به دليل عدم پرداخت مزايايش اقدام به آتش زدن عايق‌هاي خط لوله كرده بود»؛ خبري كه شعبانپور آن را به‌شدت تكذيب كرده و گفته است: اين آتش‌سوزي كاملا اتفاقي و به‌دليل بروز حادثه جزيي روي ضايعات بود و زماني كه پيمانكار مشغول كار بود حريقي در حد سه دقيقه روي براده‌ها و ضايعات رخ داد كه به سرعت نيز خاموش شد.
اين در حالي است كه تصاوير منتشر‌شده از اين آتش‌سوزي در رسانه‌ها خبر از وقوع حريقي به مراتب گسترده‌تر از آن مي‌دهد كه بتوان در كمتر از سه دقيقه آن را مهار كرد.

 

كشف 32 كيلوگرم هرويين در لرستان

مهر| فرمانده انتظامي استان لرستان از كشف ۳۲ كيلوگرم هرويين و دستگيري هشت سوداگر مرگ در شهرستان‌هاي كوهدشت و پلدختر خبر داد.
سردار محمد قنبري با اعلام اين خبر گفت: در پي اخبار رسيده مبني بر حمل مقاديري مواد مخدر توسط يك باند سوداگر مرگ با سه دستگاه خودروي سبك از كرمانشاه به كوهدشت، ماموران اين فرماندهي موضوع را به صورت ويژه در دستور كار قرار دادند. وي افزود: ماموران با اكيپ‌هاي ويژه در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان مستقر و با مشاهده سه دستگاه پژو ۲۰۶، ۴۰۵ و سواري پرايد در يك تعقيب و گريز آنها را توقيف مي‌كنند. فرمانده انتظامي استان لرستان بيان داشت: در اين عمليات كه پليس عرصه را بر قاچاقچيان تنگ كرده بود، سوداگران مرگ به ناچار مواد مخدر همراه خود را در منزل شخصي در مسير تعقيب و گريز انداخته و به فرار از چنگال پليس ادامه مي‌دهند، كه در نهايت شش قاچاقچي دستگير شدند. سردار قنبري خاطرنشان كرد: ماموران با همكاري صاحب خانه در بازرسي از منزل مذكور ۲۵ كيلوگرم هرويين را كه در سه كيسه برنج جاسازي شده بود كشف و ضبط كردند. وي در ادامه اظهار داشت: همچنين در عملياتي مشترك ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌هاي كوهدشت، رومشكان و پلدختر با توقيف يك دستگاه سمند و دستگيري دو سوداگر مرگ مقدار هفت كيلو گرم هرويين كشف كردند. هشت قاچاقچي همراه ۳۲ كيلو‌گرم هرويين تحويل مراجع قضايي شدند.

 

چهار كشته در سانحه رانندگي بستان‌آباد

ايرنا| برخورد يك خودرو سواري سمند با يك دستگاه پيكان در جاده «تيكمه داش» از توابع شهرستان بستان آباد چهار كشته برجاي گذاشت و پنج نفر نيز مصدوم شدند.
مسوول روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي آذربايجان شرقي درباره جزييات اين حادثه گفت: بر‌اساس نظر كارشناسان علت اين حادثه انحراف به چپ خودرو سواري سمند اعلام شده است.
حبيب حسينقلي‌زاده بر لزوم رعايت سرعت مطمئنه توسط رانندگان تاكيد كرد و گفت: استفاده از كمربند ايمني ميزان تلفات را در سوانح رانندگي كاهش مي‌دهد. وي با بيان اينكه تجمع مردم براي تماشاي صحنه تصادف امداد‌رساني را مختل مي‌كند، از مردم خواست هنگام مشاهده سوانح رانندگي از تجمع درمحل پرهيز و راه را براي آمبولانس‌هاي امدادي باز كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون