• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3902 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۰ شهريور

خبركوتاه

دستور معاون وزير بهداشت بر استفاده از پزشكان در نبود متخصصان بيهوشي

ايسنا| معاونت درمان وزارت بهداشت اعلام كرد: «ضمن تشكر از همه متخصصين بيهوشي كه سال‌ها به مردم ايران به خصوص در بيمارستان‌هاي دولتي با وجود تاخير در پرداخت مطالبات قانوني خدمت كرده‌اند، از روساي محترم دانشگاه‌ها درخواست شده است در صورتي كه عده معدودي از متخصصين بيهوشي استخدامي، در ارايه خدمات بيهوشي در جراحي‌هاي انتخابي و غيراورژانسي همراهي نكنند، براي ادامه روند ارايه خدمات درماني به هموطنان از پزشكان تمام وقت كمك خواسته شود. »

پرداخت بخشي از ديه دانش‌آموزان جانباخته حادثه داراب

خبرگزاري صدا وسيما| بخشي از ديه جانباختگان حادثه واژگوني اتوبوس در داراب پرداخت شد. استاندار هرمزگان در مراسم پرداخت ديه دانش‌آموزان جانباخته در داراب گفت: امروز بخشي از ديه 7 دانش‌آموز و مربي آنها پرداخت شد و بقيه در روزهاي آتي پرداخت خواهد شد. جاسم جادري افزود: مصدومان اين حادثه نيز پس از گرفتن طول درمان و محاسبه جراحات وارده ديه دريافت مي‌كنند.

چالش نهنگ آبي تمام شد

ايرنا| حسن كريمي قدوسي، مديرعامل بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي گفت: نهنگ آبي بازي نيست بلكه يك چالش است، مثل ريختن سطل آب يخ كه يك چالش است. سازندگان اين چالش بازداشت شده‌اند و از آنجا كه نهنگ آبي نياز به يك ادمين براي تاييد و اعلام مراحل دارد، با بازداشت سازندگان آن عملا ديگر اين چالش وجود ندارد.

آتش گردشگران  در گورستان خالدنبي

ايسنا | چند گردشگر باعث آتش‌سوزي در قبرستان «خالدنبي» استان گلستان شدند، آتش‌سوزي كه شايد از اين پس باعث توجه بيشتر به اين منطقه نمونه گردشگري خاص شود و طرح ساماندهي محوطه را به دنبال داشته باشد. جاويد ايمانيان، معاون ميراث‌فرهنگي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گلستان مي‌گويد: عده‌اي گردشگر روز شنبه 19 شهريور با حضور در قبرستان خالدنبي و روشن كردن آتش، باعث شدند تا علف‌هاي خشك حدود چهار هزار مترمربع در سطح قبرستان در آتش بسوزند. بخشي از سنگ قبرها كه در سال‌هاي گذشته شكسته يا تخريب شده و در سطح قبرستان پراكنده شده بودند، ديده نمي‌شدند، با سوختن كاملِ علف‌ها بخش زيادي از سنگ‌ها خود را نشان داد. بنابراين شكستگي همه سنگ‌ها مربوط به اتفاق روز گذشته نبوده و در طول سال‌هاي گذشته به اين وضعيت درآمده‌اند.  او به ثبت ملي اضطراري قبرستان خالد نبي در سال گذشته اشاره مي‌كند و ادامه مي‌دهد: بعد از ثبت ملي، دور قبرستان را نيز فنس‌كشي كرديم و در حال رايزني براي قرار دادن يك كانكس و يك نگهبان در محدوده قبرستان بوديم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون