• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3905 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ شهريور

تقويت ۵۴ واحدي شاخص كل بورس

معامله‌گران بورس تهران در حالي با معاملات كم‌حجم مواجه شدند كه به مدد حمايت شركت‌هاي حقوقي‌ پالايشي نماگرهاي بورس تهران سبزپوش باقي ماندند و معاملات درون‌گروهي در هلدينگ خليج فارس سوپاپ اطمينان نماگر بورس شد. شاخص كل قيمت و بازده نقدي بورس اوراق بهادار تهران تا پايان معاملات ديروز چهارشنبه با افزايش
 54 واحدي روي رقم 83 هزار و 523 واحد ايستاد. شاخص كل هم ‌وزن اما با افزايش 5 واحدي عدد 17 هزار و 546 واحد را به نمايش گذاشت. شاخص سهام آزاد شناور نيز با افزايش 21 واحدي به رقم 91 هزار و 189 واحد دست يافت. شاخص بازار اول اما در حالي با كاهش 52 واحدي به رقم 58 هزار و 144 واحد دست يافت كه شاخص بازار دوم با افزايش 611 واحدي عدد 184 هزار و 118 واحد را به نمايش گذاشت. همچنين شاخص كل فرابورس (آيفكس) بدون تغيير چنداني به رقم 944 واحد رضايت داد.
معاملات سهام در نماد معاملاتي شركت‌هاي مپنا با 52 واحد، ملي صنايع مس ايران با 49 واحد و بانك ملت با 24 واحد كاهش بيشترين تاثيرمنفي را بر محاسبه شاخص كل بورس به نام خود ثبت كردند. در مقابل، معاملات سهام در نماد معاملاتي شركت‌هاي پالايش نفت بندر عباس با 34 واحد، پالايش نفت تهران با 32 واحد و آسان پرداخت پرشين با 22 واحد افزايش بيشترين تاثير مثبت را در برآورد اين نماگر به دوش كشيدند. به گزارش فارس، ارزش كل معاملات ديروز بورس تهران در حالي به بيش از 242 ميليارد تومان نمايش داده شد كه ناشي از دست به دست شدن بيش از 588 ميليون سهم و اوراق مالي قابل معامله طي 51 هزار و 25 نوبت داد و ستد بود. با اين همه ارزش معاملات بورس در بازار نقد از 140 ميليارد تومان فراتر نرفت. به گزارش فارس، ديروز در بازار 2 بورس تهران كه به معاملات درون‌گروهي سهامداران عمده اختصاص دارد اندكي بيش از 44 ميليون سهم پالايش نفت تبريز به ارزش بيش از 24 ميليارد تومان كد به كد شد. 21 ميليون سهم فولاد مباركه نيز به ارزش بيش از 4 ميليارد تومان كد به كد شد، ديروز همچنين بيش از 5/6 ميليون سهم پتروشيمي فجر به ارزش 5/3 ميليارد تومان ميان سهامداران عمده اين سهم با معاملات انتقالي روبه‌رو بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون