• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3181 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۶ بهمن

روز ولنتاين

روز عشاق كه از كشورهاي غربي به سمت كشورهاي شرقي هم كشيده شده است روزي است كه ولنتاين نام دارد. هشتگ روز ولنتاين در توييتر و ساير شبكه‌هاي اجتماعي بيش از چند صد هزار پست را به خود اختصاص داده است و كاربران از تمام نقاط دنيا درباره زندگي خودشان و هدايايي كه در اين روز خريداري كرده‌اند نوشته‌اند. خيلي از كاربران ايراني نوشته‌اند كه ما مي‌توانيم به جاي اينكه در اين روز كه براي كشورهايي مثل ما نيست خودمان يك روز را به نام روز عشق نامگذاري كنيم و شايد اين‌گونه خيلي بهتر و زيبا‌تر باشد. ساير كاربران كشورهاي خارجي گفته‌اند اين روز مي‌تواند گاهي اوقات باعث دلگرمي به ادامه زندگي باشد و يادمان مي‌اندازد كه زندگي روزهاي زيبايي هم دارد. گروه ديگري از كاربران عكس‌هاي جالبي از اين روز منتشر كرده‌اند.

تفاوت منهتن تا سوريه

كميسارياي سازمان ملل متحد كه در حوزه مربوط به امور پناهندگان فعاليت مي‌كند روز گذشته ويديويي را در شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراك گذاشت كه بيش از دو ميليون بازديد‌كننده داشته است. در اين ويديو مي‌گويد اگر يك و نيم ميليون نفر در منهتن زندگي مي‌كنند و اين اندازه امكانات دارند، دقيقا تعداد كودكان پناهنده سوري نزديك به يك و نيم ميليون نفر است كه بايد همه دولت‌ها و سازمان‌ها كمك كنند تا از تعداد كودكان پناهنده در هر كجايي از دنيا كم شود و آنها امكانات زندگي، تحصيل و... را داشته باشند. در اين ويديو سعي مي‌كند تا نشان دهد اين وضعيت نابسامان برخي كشور‌ها چه اندازه روي نسل آينده آنها تاثير خواهد گذاشت. اين ويديو بيش از 50 هزار بار بازنشر شده و بيش از 100 هزار لايك دريافت كرده است.

سيمپسون‌ها در راه هستند

ويديوي مربوط به يكي از بخش‌هاي كارتون محبوب سيمپسون‌ها در فيس‌بوك آنها منتشر شد كه اين ويديو بيش از پنج ميليون بازديد‌كننده داشته است. اكثر كاربران سعي كرده‌اند تا اين ويديو را در صفحات خودشان به اشتراك بگذارند و توضيحاتي درباره اين ويديو بنويسند. اين كارتون محبوب در ايران هم طرفداران بسيار زيادي دارد و در اين ميان كاربران ايراني هم در شبكه‌هاي اجتماعي اين ويديو كه قسمت تازه‌اي از سيمپسون‌هاست را به اشتراك گذاشته‌اند اين ويديو بيش از 400 هزار بار بازنشر شده است. اين‌گونه صفحات معمولا در شبكه‌هاي اجتماعي كه بيشتر موضوعات سياسي و اجتماعي را مردم به اشتراك مي‌گذارند طرفداران بسيار زيادي دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون