• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3182 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۷ بهمن

تصادف مرگبار در تبريز

مرگ زن ميانسال زير چرخ‌هاي اتوبوس

صبح ديروز زني ميانسال در تبريز زير چرخ‌هاي يكي از اتوبوس‌هاي شركت واحد رفت و جان خود را از دست داد.
حبيب حسينقلي، مسوول روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي آذربايجان شرقي با اشاره به رخ دادن اين حادثه مرگبار در خيابان طالقاني تبريز در شرح جزييات آن به ايسنا گفت: صبح ديروز زني 47 ساله قصد داشت به آنسوي خيابان طالقاني برود كه ناگهان قسمتي از چادرش بين چرخ‌هاي اتوبوس گير كرد و او را به زير ماشين كشيد كه متاسفانه به دليل شدت حادثه، زن ميانسال در دم جان خود را از دست داد.
به گفته حسينقلي، به دنبال وقوع اين حادثه و تماس‌هاي متعدد مردمي با فوريت‌هاي پزشكي اورژانس، تكنسين‌هاي پايگاه 204 تبريز در كمتر از هفت دقيقه به محل حادثه اعزام شدند اما شدت برخورد در حدي بود كه پيكر زن متلاشي شده و در همان لحظات اوليه تصادف جان خود را از دست داده بود.
مشابه اين تصادف نيز هفته گذشته در تهران رخ داد كه در جريان آن زني 47 ساله در حالي كه قصد داشت عرض خيابان ولي عصر تهران را طي كند با يك دستگاه اتوبوس بنز به‌شدت برخورد كرد و به زير چرخ‌هاي آن رفت. شدت آن تصادف هم به حدي بود كه به گفته شاهدان عيني حادثه، پيكر زن ميانسال كاملا متلاشي شده بود و امكان تشخيص هويت او وجود نداشت. سرهنگ حسيني، معاون ترافيكي پليس راهور تهران ساعاتي پس از وقوع تصادف، با اشاره به «قرمز بودن چراغ قرمز عابر پياده هنگام عبور زن ميانسال از عرض خيابان» سهم راننده و عابر را در وقوع تصادف 50 درصد دانسته و گفته بود: «در اين حادثه 50 درصد عابر پياده مقصر است چون هنگام چراغ قرمز، از خط عابر پياده عبور كرده بود، البته راننده هم به دليل عدم توجه كافي به جلو 50 درصد مقصر است.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون