• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3182 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۷ بهمن

بهارستان از فرعي

   برخي خبرها حاكي است يكي از چهره‌هاي با نفوذ در شهر مقدس مشهد اخيرا در ديداري با سعيد جليلي از وي خواسته تا به عنوان كانديداي انتخابات مجلس از اين شهرستان ثبت نام كرده و در مجلس آتي حضور يابد. پيش‌تر نيز برخي از متنفذين قم از جليلي همين درخواست را داشته‌اند كه گفته مي‌شد جليلي به دلايلي از جمله حضور لاريجاني به عنوان نماينده اين شهرستان با آن مخالفت كرده بود.
  شنيده شده مهدي كوچك‌زاده و حميد رسايي  به دنبال حضور در فهرست انتخاباتي محمود احمدي‌نژاد براي انتخابات مجلس هستند. كوچك‌زاده و رسايي كه واكنش‌هاي انتقادي تندي را عليه مشايي در دولت سابق مطرح كرده بودند در مراسم ختم مادر محمود احمدي‌نژاد با اسفنديار رحيم‌مشايي سلام و احوالپرسي گرمي داشتند. برخي خبرها حاكي از آن است كه اين دو عضو جبهه پايداري سعي دارند در روزهاي آينده با احمدي‌نژاد ديدار و از وي حمايت كنند.
  ‌ شنيده‌ها حاكي از آن است كه برخي گروه‌هاي جبهه پيروان خط امام و رهبري با ارسال نامه‌اي به محمدرضا باهنر، دبيركل اين جبهه اعلام كرده‌اند كه درصورت ادامه حضور اعضاي جبهه پايداري در جلسات وحدت اصولگرايان از اين جبهه جدا خواهند شد و به صورت مستقل در انتخابات شركت خواهند كرد.
  برخي خبرها حاكي از آن است كه آيت‌الله محمد يزدي در جلسه‌اي با مسوولان يك حزب مطرح از اصولگرايان سنتي به آنها گفته است كه جلسات وحدت اصولگرايان به نتيجه نخواهد رسيد و برهمين اساس از مديران اين حزب اصولگرا درخواست كرده تا فهرست نيروهاي خوشنام اصولگرا در استان‌هاي مختلف را هرچه زودتر در اختيار وي قرار دهند.
   شنيده مي‌شود در شهرستان آمل اختلاف ميان اصولگرايان جدي شده است. نماينده فعلي آمل در مجلس از طيف حاميان علي لاريجاني ارزيابي مي‌شود كه در دور قبل به صورت رسمي از سوي جريان اصولگرا حمايت نشده بود. همچنين خانمي از نزديكان يكي از معاونان استاندار مازندران در آمل فعاليت‌هايي را آغاز كرده و به نظر مي‌رسد يكي از گزينه‌هاي حاميان دولت باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون