• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3183 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ بهمن

ويديويي براي تنها نماندن

ويديويي درباره تنها نبودن انسان‌ها كه توسط يك موسسه خيريه در سوييس ساخته شده است اين روزها در شبكه‌هاي اجتماعي به سرعت در حال بازنشر شدن و ديدن است. اين ويديو بيش از سه ميليون بازديد‌كننده داشته و حتي به زبان‌هاي مختلف دنيا براي آن زيرنويس گذاشته‌اند. در اين ويديو به اين نكته اشاره مي‌كند كه بايد با تمام انسان‌ها دوست باشيم تا بتوانيم به همديگر در تمام مراحل زندگي كمك كنيم. انسان‌ها گاهي اوقات به خاطر مشكلات كوچكي همديگر را ترك مي‌كنند و بعد از مدتي از اين اتفاق ناراحت مي‌شوند، اگر انسان‌ها با همديگر اتحاد و دوستي نداشته باشند هميشه تنها خواهند ماند. اين ويديو بيش از صد هزار لايك در صفحات فارسي پيدا كرده است.

تيراندازي در دانمارك

هشتگ تيراندازي در دانمارك در تمام شبكه‌هاي اجتماعي وجود دارد و بيش از چند صد هزار پست را به خود اختصاص داده است. اكثر اين پست‌ها با عكس‌هايي همراه بوده است. كاربران نقاط مختلف دنيا با تعجب از روي دادن اين اتفاق در دانمارك از ادامه اين اتفاقات تروريستي اظهار نگراني كرده‌اند. دانمارك از امن‌ترين نقاط دنيا به حساب مي‌آيد و در تازه‌ترين گزارش‌ها دومين كشور از نظر آزادي رسانه‌اي است. كاربران در شبكه‌هاي اجتماعي به اين مساله اشاره كرده‌اند كه قوانيني كه در اتحاديه اروپا وجود دارد و هركسي به راحتي مي‌تواند به كشورهاي زيادي سفر كند شايد يكي از عمده‌ترين دلايل روي دادن اين اتفاقات است. هشتگ كپنهاگ همچنان در توييتر جزو ده هشتگ برتر روز به حساب مي‌آيد.

وضعيت هوا در شبكه‌هاي اجتماعي

اين روزها در امريكا هوا بسيار سرد است به همين خاطر سرتيتر اخبار تمام شبكه‌هاي اين كشور درباره وضعيت هواست و شرايط سخت زندگي و كار. ويديويي درباره وضعيت هوا در شهر بوستون بيش از هشت ميليون بازديد‌كننده داشته است كه نشان مي‌دهد مردم به چه اندازه با دشواري در كارهاي خودشان روبه‌رو شده‌اند و نمي‌توانند كارهاي خودشان را انجام دهند. مردم امريكا در تمام شبكه‌هاي اجتماعي نوشته‌اند كه دولت و مسوولان بايد هرچه زودتر اين خيابان‌ها را براي عبور و مرور آماده كنند و تقريبا اين سرما بيش از دو ماه است كه امريكا را با مشكل مواجه كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون