• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3925 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۸ مهر

اتفاقي عجيب در ليگ برتر فوتبال بانوان؛ قهرمان در آستانه انحلال

به‌نظر مي‌رسد بعد از اتفاقات عجيب و غريب براي تيم فوتبال بانوان ملوان و انحلال آن، قهرمان سال قبل ليگ برتر فوتبال بانوان هم در آستانه انحلال قرار گرفته است. اين‌بار مشكلات مالي باعث شده تا مالك باشگاه از عدم توانايي در تيم‌داري بگويد؛ آن‌هم كمتر از يك‌هفته تا آغاز ليگ برتر بانوان. تيم آينده‌سازان ميهن نجف آباد، پس از پنج سال حضور در ليگ فوتبال بانوان و كسب سه عنوان پياپي سومي، فصل قبل با بهره‌گيري از بازيكنان جوان و مستعد و مربيان كاربلد توانست با از پيش رو برداشتن مدعيان هميشگي قهرماني در ليگ برتر، خود را به عنوان اولي اين رقابت‌ها برساند. آينده‌سازان كه از اوضاع مالي خوبي نيز بهره نمي‌برد به هر ترتيب ليگ را با موفقيت به پايان برد به اميد اينكه بتواند به عنوان تيم قهرمان، منابع مالي محدودي براي خود دست و پا كند و از آن طريق ستاره‌هاي تيمش را كه حالا معروف شده بودند در اصفهان نگه دارد و البته مقدمات حضور موفق در فصل بعد را نيز مهيا سازد.
سعيد موحدي، مديرعامل اين تيم در گفت‌وگو با ورزش سه گفته: «چاره‌اي براي ما باقي نمانده است، اينكه الان از انحلال صحبت مي‌كنيم خودخواسته نيست، بلكه اجبار است. 6 سال است كه با دست خالي اين تيم را اداره كرده‌ام. واقعا نمي‌دانم اكنون چه كنم؟ دليل اينكه يك تيم قهرمان منحل مي‌شود را برويد از آقاي تاج و خانم صوفي‌زاده بپرسيد كه تلفن ما را جواب نمي‌دهند. 6 ماه پيش به من گفتند شماره حساب بدهيد 70 ميليون به حساب‌تان واريز كنيم از آن موقع تا الان منتظريم! اكنون هم بازيكنان را جمع كرديم تا بتوانيم تمريني كنيم اما هيچكدام از آنها با اين وضعيت تمرين نمي‌كنند! نمي‌دانم شايد همين روزها مجبور به انحلال شويم!» همه‌چيز همين‌قدر ساده و عجيب. با اين وضعيت نابسامان پس از انحلال غيرمترقبه و عجيب باشگاه ملوان بندرانزلي بايد در انتظار انحلال خودخواسته يك تيم قهرمان ديگر باشيم. اتفاقي عجيب كه به خودي خود مي‌تواند باعث رشد فوتبال بانوان در اصفهان شود و بازهم اين استان را از نظر ورزشي صاحب افتخارات بيشتر كند، به راحتي در حال از دست رفتن است.
براي مسوولان هم گويي چندان اتفاق مهمي نيست و كاري با مشكلات باشگاه‌ها ندارند. تيم آينده‌سازان ميهن نجف آباد فصل قبل توانست با كنار زدن رقباي پرقدرتي همچون شهرداري سيرجان و شهرداري بم به عنوان قهرماني ليگ برتر برسد. علاوه بر اين افتخار تيمي، نجف‌آبادي‌ها در اين دوره بازيكنان بسيار خوبي به همراه داشتند كه توانستند پيراهن تيم ملي را به تن كنند. بازيكناني همچون الهام فرهمند (بهترين گلساز ليگ)، زمرد سليماني (بهترين دروازه بان ليگ)، فروغ موري (برترين بازيكن فوتبال بانوان)، شيدا تخشا، صفورا جعفري، هاجر دباغي، فاطمه عادلي، وحيده ايثاري و... با سرمربيگري سميه شهبازي نفراتي بودند كه فصل قبل توانستند با پيراهن آينده‌سازان بدرخشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون