• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3933 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۷ مهر

پاسخ قاطع ظريف به نتانياهو

روز گذشته مطابق روال طبيعي جلسات هيات دولت برخي وزرا با پايان يافتن جلسه هيات وزيران در جمع خبرنگاران حاضر شدند و به پرسش‌هاي آنان پاسخ دادند. محمدجواد ظريف، وزير امور خارجه كشورمان به اظهارات نخست‌وزير رژيم صهيونيستي كه از ظريف خواسته صفحه توييتر خود را حذف كند، با يك جمله واكنش نشان داد: نتانياهو بيجا كرده است.
مسعود سلطاني‌فر، وزير ورزش و جوانان نيز در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مورد سوال قرار گرفت كه گفت: پيگير هماهنگي‌هاي فرهنگي و اجتماعي براي حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستيم. بايد هماهنگي‌هاي فرهنگي و اجتماعي براي اين كار انجام شود كه ما در حال انجام و پيگيري هستيم.
وي همچنين از پيگيري فدراسيون فوتبال براي وادار كردن تيم‌هاي عربستاني به تمكين براي بازي در ايران خبر داد.
وزير ورزش و جوانان در رابطه با خصوصي‌سازي باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس نيز اظهار كرد: هفته گذشته جلسه‌اي با مسوولان سازمان خصوصي‌سازي داشتيم كه شيوه‌ها و روش‌هاي مختلف اين كار در دست بررسي است و اميدواريم ان‌شاءالله اين‌بار بتوانيم با بررسي‌هاي كارشناسي دقيق‌تر به شيوه‌اي جلو رويم كه كار تحقق پيدا كند.
سلطاني‌فر در رابطه با پيگيري وضعيت دو بازيكن پرسپوليسي و تخلفات صورت گرفته از سوي آنها گفت: در حال حاضر منتظر گزارش فدراسيون هستيم.
وزير ورزش همچنين درباره استفاده قليان توسط بازيكنان فوتبال گفت: اين مساله‌اي است كه كميته انضباطي و كميته اخلاق فدراسيون بايد به آن رسيدگي كنند.
وي خاطرنشان كرد: ما در حال حاضر در معاونت جوانان در حال جوان‌گرايي هستيم كه سه انتصاب انجام داديم و دو تن از اين مديران زير چهل سال بودند و اميدواريم با تعامل بيشتر با ان‌جي‌اوها و بخش‌هاي دست‌اندركار بتوانيم با همگرايي و هم‌افزايي بيشتر قدم‌هاي اساسي‌تري جهت حل مشكلات جوانان‌برداريم.
ستار محمودي، سرپرست وزارت نيرو نيز در حاشيه جلسه هيات وزيران از احتمال معرفي اردكانيان به عنوان گزينه نهايي براي تصدي وزارت نيرو خبر داد و گفت: با آقاي دكتر اردكانيان صحبت‌هايي شده است.
وي همچنين درباره شرايط آب و ذخاير آن در كشور، تصريح كرد: در حال حاضر در ابتداي سال آبي و زراعي قرار داريم و هنوز يك ماه بيشتر از اين سال نگذشته است كه شرايط به نسبت اين ماه خوب بوده و كمتر از سال گذشته نيست، اما وضعيت در زمستان قابل اهميت است كه طبق پيش‌بيني‌هاي سازمان هواشناسي وضعيت متعادلي وجود دارد، اما براي ادامه پيش‌بيني نياز به زمان بيشتري وجود دارد. ظرفيت سدها حدود 2 ميليارد متر مكعب كمتر از سال گذشته است اما در شرايط موجود براي مصارف با تنگناي ويژه‌اي روبه‌رو نيستيم.
وي همچنين گفت كه در حال حاضر بيشترين مقدار مصرف از ذخاير آب‌هاي زيرزميني و حدود 64 درصد است.
محمودي خاطرنشان كرد: ما در هر شرايطي بايد مراقبت‌هاي مصرف براي جلوگيري از خشكسالي را داشته باشيم و در حال حاضر فرصتي به دست آمده و وارد تعمير و نگهداري تاسيسات آبي و برقي شديم تا براي فصل پر‌مصرف آب و برق يعني اواخر بهار سال آينده سامانه‌ها آماده و در خدمت مردم باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون