• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3945 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۱ آبان

كوتاه از حوادث

تله 2 مرد آباداني براي دختران دانشجو
 دو جوان آباداني كه به دختران جوان و دانشجو، قرص‌هاي روانگردان مي‌فروختند، در عمليات پليسي دستگير شدند.
به گزارش پايگاه خبري ركنا، چندي قبل ماموران پليس آبادان در تماس‌هاي تلفني اهالي منطقه تانكي ابل حسن متوجه شدند كه دو جوان به دختران جوان و دانشجو، قرص‌هاي روانگردان مي‌فروشند. در همين راستا سرهنگ سيد محسن تقي زاده، رييس پليس آبادان دستور داد تا تيمي از ماموران براي دستگيري دو پسر جوان وارد عمل شوند. به اين ترتيب ماموران يگان امداد آبادان پس از شناسايي متهمان ابتدا آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند. صبح روز سه‌شنبه وقتي دو پسر جوان قصد فروش قرص‌هاي روانگردان به چند دختردانشجو را داشتند در عمليات پليسي دستگير شدند. ماموران در بازرسي از متهمان قرص‌هاي روانگردان زيادي كشف كردند و متهمان براي تحقيقات بيشتر در اختيار مقام قضايي قرار گرفتند.


دندانپزشك كودك را كتك زد
با وجود تكذيب كتك خوردن كودك آوجي توسط دندانپزشك در درمانگاه دولتي، خانواده كودك مي‌گويند حاضر به رضايت دادن نيستند.
مادر كودك به ركنا گفت: «وقتي دخترم بر اثر درد ناشي از كارهاي دندانپزشكي بي‌تابي مي‌كرد، پزشك به صورت دخترم كشيده زد. پزشك با گفتن اين جمله كه تو فرزندت را كتك نمي‌زني تا آرام شود پس بگذار من او را بزنم، دخترم را زد. شكايت كرده‌ايم و با وجود اينكه دندانپزشك چند بار براي صحبت و جلب رضايت به ما مراجعه كرده و حتي با خريد عروسك براي دخترم به منزل ما مراجعه كرده اما رضايت نداده‌ام و همسرم رضايت نمي‌دهد.»


قتل همكلاسي در مدرسه
 درگيري در مدرسه‌اي در لالي به قتل دانش‌آموز منجر شد.
صبح روز گذشته در درگيري بين دو دانش‌آموز اول و دوم دبيرستان در زنگ تفريح در روستاي دره بوري شهرستان لالي دانش‌آموز اول دبيرستان با مشت به گردن دانش‌آموز دوم دبيرستان مي‌زند و اين دانش‌آموز بي‌حال و به بيمارستان اميد شهرستان لالي منتقل مي‌شود كه متاسفانه تلاش‌هاي كادر پزشكي نتيجه نداده و اين دانش‌آموز دارفاني را وداع مي‌گويد.


آتش‌سوزي كارگاه توليد كفش

جلال ملكي، سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از حريق گسترده در يكي از كارگاه‌هاي توليد كفش واقع در باغ سپه سالار تهران خبرداد و گفت: «ساعت ۱۰ و ۲۰ دقيقه صبح روز گذشته، آتش سوزي در يك كارگاه توليد لوازم كفش به نيروهاي سازمان آتش نشاني اطلاع داده شد. نيروهاي ۳ ايستگاه سازمان آتش‌نشاني به محل حادثه واقع در محدوده باغ سپهسالار، خيابان مظفر اعزام شده و امدادرساني‌هاي خود را شروع كردند. حادثه در يك انباري ۷۰ متري واقع در پشت‌بام يك كارگاه توليد لوازم كفش اتفاق افتاده بود و با توجه به وجود مواد قابل اشتعال در اين كارگاه، آتش بسيار گسترده بود. حادثه مصدومي در پي نداشت و نيروها پس از لكه‌گيري محيط، عمليات خود را به اتمام رساندند.»


شهادت محيط‌بان يزدي
حسن اكبري، معاون محيط طبيعي اداره كل حفاظت محيط زيست استان يزد خبر شهادت محيط‌بان يزدي در حين ماموريت كاري توسط اشرار را تاييد كرد و به ايسنا گفت: «پيش از ظهر روز سه‌شنبه علي‌اكبر قنبري‌راد، محيط‌بان استان يزد در حين گشت و كنترل در منطقه‌اي مابين بهاباد و اردكان تحت مديريت اين استان در مواجهه با اشرار مواد مخدر درگير و به شهادت رسيد. شهيد قنبري‌راد به دليل اشراف بر منطقه به عنوان راهنما با ماموران نيروي‌انتظامي در حال ماموريت گشت و كنترل منطقه بوده ولي در جريان درگيري روز سه‌شنبه نيروي انتظامي با گروهي از اشرار، در اين منطقه هدف گلوله قرار گرفته است.» در اين درگيري كه با حضور به موقع مامورين نيروي انتظامي و موادمخدر همراه بود، چهار نفر از اشرار به هلاكت رسيدند و ۴ نفر ديگر دستگير شدند. همچنين يكي از مامورين نيروي انتظامي استان زخمي و بيش از ۶۵۰ كيلوگرم ترياك كشف شد.


 منتشر‌كننده تصاوير دختر كرمانشاهي دستگير شد
 مجرمي كه با انتشار تصاوير شخصي دختر جوان كرمانشاهي در فضاي مجازي باعث مزاحمت و هتك حيثيت وي شده بود توسط پليس فتا استان كرمانشاه دستگير شد.
به گزارش ركنا، سرهنگ علي كريمي، رييس پليس فتا استان كرمانشاه گفت: «چندي پيش خانم جواني با در دست داشتن مرجوعه قضايي به اين پليس مراجعه كرد و گفت كه شخصي ناشناس از طريق شبكه‌هاي اجتماعي، با معرفي او به عنوان فردي بدكاره عكس و شماره تماسش را پخش كرده است. با توجه به اهميت موضوع گروهي از كارشناسان سايبري اين پليس وارد عمل شد و با انجام بررسي‌هاي فني و تحقيقات لازم، خانمي را در اين زمينه شناسايي و پس اخذ مجوز از مقام قضايي، متهم دستگير و به پاسگاه پليس منتقل شد.


 آدم ربايان دستگير شدند

سرهنگ غلامرضا بزي، فرمانده انتظامي شهرستان نيكشهر از شناسايي و دستگيري عاملان آدم ربايي در عمليات غافلگيرانه پليس اين شهرستان خبر داد و به پايگاه خبري پليس گفت: «در پي كسب خبري مبني بر وقوع يك فقره آدم‌ربايي و ربوده شدن كودكي 10 ساله، تيمي مجرب از ماموران پليس آگاهي شهرستان براي شناسايي متهمان و آزادي گروگان تشكيل و تحقيقات خودرا آغاز كردند. كارآگاهان در ادامه پايش‌هاي اطلاعاتي و انجام اقدامات پليسي گسترده موفق شدند هويت و مخفيگاه عاملان آدم‌ربايي را شناسايي و با هماهنگي با مقام قضايي در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه، دو نفر از آدم ربايان را در مخفيگاهشان دستگير و كودك ربوده شده را آزاد كنند.»
به گفته فرمانده انتظامي شهرستان نيكشهر، علت و انگيزه آدم ربايي اختلافات مالي بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون