• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3950 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ آبان

مديرعامل خانه تئاتر:

پيگير روند درمان حسين محب‌اهري هستيم

بابك احمدي

 

حسين محب‌اهري، بازيگر محبوب تئاتر و تلويزيون چند سالي است با بيماري سرطان دست‌و‌پنجه نرم مي‌كند و در تمام اين مدت شرايط متفاوتي را تجربه كرده است. حالا چند هفته‌اي است كه روند درماني‌اش با مشكلاتي مواجه شده به طوري كه در گفت‌وگو با خبرگزاري‌ها اعلام كرده «اين روزها روند درمان به كلي متوقف شده چون براي درمان به تزريق دارويي نياز است كه قيمت بسيار بالايي دارد.»
اين هنرمند در ادامه از دشواري‌هاي مرتبط بر ادامه روند درماني‌اش گفته و اينكه در اين روزها كمي احساس تنهايي‌ مي‌كند. در مقابل اما اصغر همت، مديرعامل خانه تئاتر كه پيگير روند درماني و برطرف شدن مشكلات حسين محب‌اهري است در اين باره به «اعتماد» مي‌گويد: «ابتدا اين تصور وجود داشت سه دوره تزريق تك‌آمپول نياز است كه هر دوره با مبلغ 14 ميليون تومان انجام مي‌شد. ولي بعد متوجه شديم آقاي محب‌اهري در هر دوره بايد سه آمپول تزريق كند كه به اين ترتيب بايد سه تا 41 ميليون پرداخت شود. در حال حاضر هم بخشي از هزينه تامين شده و بايد همين مابه‌التفاوت را بپردازيم كه مشكلي نيست و مشغول رايزني با مسوولان هستيم تا مبلغ مورد نظر به حساب هلال احمر واريز شود و كار به روال عادي بازگردد.»
طبق اطلاعات دريافتي نكته ديگري كه در اين بين وجود داشته درخواست بيمار براي تغيير بيمارستان محل درمان بوده كه همين عامل نيز سبب بروز مشكلات جزئي شده است. براساس اظهارات مسوولان خانه تئاتر تنها محلي كه اين تزريق به خصوص (مغز و استخوان) را انجام مي‌دهد، بيمارستان شريعتي است و مشكلي هم از سوي بيمه طرف قرارداد وجود ندارد.
مديرعامل خانه تئاتر در ادامه به مذاكراتش با سيدمحمدهادي ايازي، معاون امور اجتماعي وزير بهداشت و مسوولان موسسه صندوق اعتباري هنر اشاره كرد: «مسوولان از ابتدا با ما همراهي كردند و مشكلي وجود نداشت. طبق صحبت‌هايي هم كه همين چند ساعت قبل انجام داديم همين امروز باقي مبلغ مورد نياز تامين مي‌شود و روند درماني ايشان ادامه پيدا مي‌كند.»
تيرماه گذشته بود كه محب‌اهري از عود كردن دوباره بيماري خبر داد و اعلام كرد: «بخش‌هاي شكم و لگنم درگير اين بيماري شده اما مهم‌تر از همه سرطان ريه راست است كه اذيت مي‌كند وگرنه طحال و كيسه صفرا را مي‌توان خارج كرد و ظاهرا مشكلي هم پيش نمي‌آيد.»
اين بازيگر پيشكسوت همان زمان نيز با اميد زيادي درباره شكست دادن بيماري صحبت كرد و نشان داد با وجود درگير شدن نقاط بيشتر و جدي‌تر، روحيه‌اي قوي دارد. محب‌اهري آن روزها در نمايش خسيس روي صحنه مي‌رفت و مريم كاظمي، كارگردان نمايش نيز با تاييد روحيه خوب اين بازيگر پيشكسوت گفته بود: «آقاي محب‌اهري در حال طي كردن دوره درماني به سر مي‌برد و پروسه پيوند مغز استخوان طولاني است اما اين به معناي استراحت مطلق و خانه‌نشيني ايشان نيست و جالب اينكه بدانيد آقاي محب‌اهري از بازيگران جوان نمايش ما بسيار فعال‌تر هستند و هميشه كار بازيگري را با عشق انجام مي‌دهند.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون