• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3960 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ آذر

خبر ورزشي

تماشاي ديدار ايران- ايتاليا براي بانوان آزاد شد

ديدار تيم‌هاي بانوان فوتسال ايران و ايتاليا با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. بر اين اساس، تيم ملي فوتسال بانوان ايران در روزهاي پنجشنبه دوم و جمعه سوم آذرماه در سالن پيامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مركز واقع در ميدان صنعت، ابتداي خيابان سيماي ايران به مصاف تيم ملي فوتسال بانوان ايتاليا خواهد رفت. هر دو ديدار نيز با حضور بانوان تماشاگر و همچنين بانوان خبرنگار خواهد بود. البته تصويربرداري و فيلمبرداري از اين دو ديدار تداركاتي صرفا توسط روابط عمومي فدراسيون فوتبال صورت خواهد گرفت.

 

دستكش‌هاي بوكسور امريكايي براي زلزله‌زدگان ايران

آنتوني جاشوا، قهرمان سنگين‌وزن بوكس دنيا به دنبال فعاليت‌هاي خيرخواهانه‌اي كه به نفع زلزله‌زدگان كرمانشاه انجام شده است، دستكش‌هاي امضاشده خود را براي كمك به مردم كرمانشاه به ايران ارسال كرد. امير سلطاني، مدير برنامه ايراني كه در خارج از كشور حضور دارد در اين خصوص گفت: جاشوا ضمن ابراز همدردي با مردم ايران اعلام كرد كه اين يك حركت كوچك براي كمك به مردم زلزله‌زده است. قرار شده دستكش‌هاي او از طريق سينا قائمي، مربي جاشوا به من برسد و من هم آن را به علي دايي برسانم تا او با برگزاري مزايده، عوايد فروش آن را به مردم زلزله‌زده كرمانشاه ارسال كند. همچنين قرار است پيراهن كوتينيو، بازيكن تيم ملي فوتبال برزيل و ليورپول نيز در چند روز آينده از طريق سلطاني به دايي برسد و به حراج گذاشته شود.

 

طلب دو و نيم ميليارد توماني داوران

4 هزار داور طلب دو و نيم ميليارد توماني از فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ دارند. در حالي كه فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ تمام تلاش خود را انجام داده كه حق‌الزحمه داوران به موقع پرداخت شود اما اين تلاش هنوز نتيجه مطلوبي نداشته است. در حال حاضر سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال موفق شده‌اند كه فقط دستمزد داوران در ليگ برتر شانزدهم را بپردازند و با آنها تسويه‌حساب كنند. اين در حالي است كه داوران در ساير ليگ‌ها از ليگ دسته اول تا نونهالان در دو فصل اخير يعني فصول 96-95 و فصل 97-96 كه در حال برگزاري است ريالي بابت دستمزدهاي‌شان دريافت نكرده‌اند! گفته مي‌شود 4 هزار داور در ليگ‌هاي دسته اول، دوم و سوم و همچنين مسابقات ليگ‌هاي پايه رقمي در حدود دو و نيم ميليارد تومان از فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ طلب دارند. اين در حالي است كه حساب سازمان ليگ از مرداد 96 تا امروز مسدود است. ظاهرا بحث مطالبات داوران بابت دستمزدهاي‌شان به وضعيت حادي رسيده است.

 

لغو اردوي تيم ملي فوتبال در آذرماه

اردوي شاگردان كي‌روش در آذرماه با دستور وي لغو شد. در حالي كه قرار بود طبق برنامه‌ريزي‌هاي كارلوس كي‌روش ميني كمپي از ۱۷ تا ۲۰ آذرماه برگزار شود، به دليل فشردگي مسابقات ليگ برتر و جام حذفي اين اردو لغو شد و تيم‌ ‌ملي اردويي در آذرماه نخواهد داشت. هدف از اردوي سه روزه تيم‌ ‌ملي در آذرماه محك زدن بازيكنان ليگ برتري عنوان شده بود كه با تصميم كي‌روش لغو شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون