• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3961 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۴ آذر

رهبر معظم انقلاب:

هر جا به حضور ما در مقابله با استكبار نياز باشد، كمك خواهيم كرد

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح پنجشنبه در ديدار مهمانان شركت‌كننده در اجلاس «محبان اهل ‌بيت‌(ع) و مساله تكفيري‌ها»، اتحاد و همدلي امت اسلامي در شرايط كنوني را از اوجب واجبات دانستند و گفتند: جمهوري اسلامي ايران در مقابل توطئه جبهه استكبار و صهيونيسم براي ايجاد جنگ و نزاع ميان مسلمانان ايستاده و خواهد ايستاد و به اذن پروردگار در اين مبارزه پيروز خواهد شد همان‌گونه كه شجره خبيثه داعش در عراق و سوريه قطع شد.
رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: اگرچه داعش در عراق و سوريه به نقطه پايان خود رسيد اما نبايد از كيد و مكر دشمنان غافل بود زيرا امريكا و صهيونيسم و دنباله‌هاي آنها، از دشمني با اسلام دست نخواهند كشيد و ممكن است توطئه‌اي همچون داعش و امثال آن را در منطقه‌اي ديگر طراحي و اجرا كنند.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با تاكيد بر اينكه نمي‌توان دشمن را ناديده گرفت و بايد بيدار و هوشيار بود، افزودند: يكي از اقتضائات اين بيداري، محبت و برادري ميان امت اسلامي است و لازمه اين محبت نيز مقابله با عواملي است كه صراحتا با دنياي اسلام دشمني يا به دشمنان اسلام كمك مي‌كنند.
ايشان، حب اهل بيت عليهم‌السلام را يكي از زمينه‌هاي مناسب براي ايجاد وحدت و همدلي ميان مسلمانان دانستند و گفتند: مهم‌ترين وظيفه محبان اهل بيت عليهم‌السلام در كشورهاي مختلف، آگاهي‌بخشي به مسلمانان درخصوص حقايق دنياي اسلام و ايجاد روحيه بيداري و هوشياري در قبال توطئه ايجاد اختلاف در درون امت اسلامي است.
رهبر انقلاب اسلامي، مسلمانان در كشورهاي مختلف را يك واقعيت تحميل‌شده بر جبهه استكبار و كفر برشمردند و خاطرنشان كردند: دنياي اسلام امروز مي‌تواند مقابل كفر و استكبار بايستد و نظام اسلامي در ايران كه به دنبال تحقق كامل شريعت اسلامي است، وسيله پيروزي بر دشمنان اسلام خواهد بود.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به حدود ۴۰ سال توطئه و فشار و تحريم از جانب امريكا و صهيونيسم بر ضد نظام اسلامي، گفتند: با وجود همه اين فشارها، جمهوري اسلامي ايران به لطف خداوند، پيشرفت‌هاي شگرفي داشته و با كمال قدرت و قوت در مقابل جبهه استكبار ايستاده است و با صراحت اعلام مي‌كنيم جمهوري اسلامي ايران در هر جايي كه براي مقابله با كفر و استكبار، نياز به حضور باشد، كمك خواهد كرد و در بيان اين موضوع ملاحظه هيچ‌كس را نمي‌كنيم.
رهبر انقلاب اسلامي، موضوع فلسطين را مساله اول دنياي اسلام خواندند و افزودند: كليد غلبه بر دشمنان اسلام، مساله فلسطين است زيرا جبهه كفر و استكبار و صهيونيسم با غصب كشور اسلامي فلسطين، آن را به پايگاهي براي ايجاد اخلال در امنيت كشورهاي منطقه تبديل كرده‌اند و بايد با غده سرطاني اسراييل مقابله كرد.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، هدف اصلي دشمنان از اختلاف‌افكني و نزاع ميان مسلمانان را، ايجاد حاشيه امن براي رژيم صهيونيستي برشمردند و گفتند: اميدواريم روزي فرا‌برسد كه مردم فلسطين مالك سرزمين خود شوند و آن روز، روز جشن و عيد دنياي اسلام خواهد بود.
ايشان تاكيد كردند: روزي كه فلسطين به مردم فلسطين برگردد، ضربه واقعي به كمر استكبار وارد خواهد شد و ما براي آن روز، تلاش خواهيم كرد.
پيش از سخنان رهبر انقلاب اسلامي، آقاي ولايتي، دبيركل مجمع جهاني بيداري اسلامي، شعار اجلاس «محبان اهل بيت‌(ع) و مساله تكفيري‌ها» را «حب اهل بيت‌(ع)، نويدبخش وحدت و احياي تمدن اسلامي» خواند و گفت: دشمنان اسلام در سال‌هاي اخير به‌دنبال خنثي كردن آثار و نتايج بيداري اسلامي با دو راهبرد «ايجاد تفرقه مذهبي» و «اسلام‌هراسي» بودند.
در پايان اين مراسم جمعي از شركت‌كنندگان در اجلاس از نزديك با رهبر انقلاب اسلامي ديدار كردند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون