• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3965 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۹ آذر

پيشخوان

واعظي: دفتر رييس‌جمهور به روي جناح‌ها باز است

محمود واعظي، رييس دفتر رييس‌جمهور روز گذشته در حاشيه جلسه هيات دولت تاكيد كرد كه در دفتر رييس‌جمهور به روي همه تفكرات، احزاب، گروه‌ها و انديشه‌ها و فراكسيون‌هاي مختلف باز است.
 وي وجود فضاي آرام و روحيه همدلي را لازمه آباداني كشور و حركت در مسير توليد و ايجاد اشتغال پايدار دانسته و گفت: امروز بايد همه دست به دست هم داده و با همكاري و مودت كشور را بسازيم.  واعظي تصريح كرد: مطالبي كه متاسفانه درباره اختلاف بنده و دكتر جهانگيري مطرح مي‌شود هيچ پايه و اساسي ندارد. ما نه تنها هيچ اختلافي با هم نداشته و نداريم، بلكه از بهترين رابطه و همكاري برخوردار
 هستيم. ايسنا

 

عضو سابق شوراي نگهبان با مهدي كروبي ديدار كرد

محمدرضا عباسي‌فر، عضو سابق شوراي نگهبان و مجلس خبرگان رهبري در محل حصر با مهدي كروبي ديدار كرد.
حسين كروبي، فرزند مهدي كروبي به «اعتماد» گفت: روز گذشته كه به ديدار پدر رفته بوديم، گفت كه حجت‌الاسلام محمدرضا عباسي‌فر عضو سابق شوراي نگهبان با وي در محل حصر ديدار داشته است.

 

تصميم كميته منتخب سران قوا در مورد مشكل موسسات مالي

 محمد نهاونديان، معاون اقتصادي رييس‌جمهور در حاشيه جلسه روز گذشته هيات دولت در جمع خبرنگاران خبر داد كه كميته منتخب سران سه قوه، درخصوص نحوه پرداخت پول به مال‌باختگان 4 موسسه مالي تصميم گرفته‌اند و آن را به روساي سه قوه فرستاده‌اند. وي گفت: ظرف هفته آينده تكليف اين موضوع مشخص خواهد شد. نهاونديان با بيان اينكه پرداخت‌ها به اين افراد آغاز شده است، سوءمديريت در برخي از اين موسسات را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اين موضوع براي يك ميليون و سيصد هزار نفر از هموطنان ما درگيري و نگراني ايجاد كرده بود. فارس

 

تكذيب سخنان تابش در مورد حساب‌هاي قوه قضاييه

روابط عمومي دستگاه قضا سخنان محمدرضا تابش، نايب‌رييس مجلس شوراي اسلامي در مورد حساب‌هاي اين قوه را تكذيب كرد و در پاسخ به اظهارات تابش نوشت: در پي سخنان تابش، نايب‌رييس فراكسيون اميد مجلس كه متضمن پاره‌اي نقل قول‌ها از رييس قوه قضاييه بود، با تكذيب اظهارات وي و ضمن انتقاد از بيان مطالب خلاف واقع به ايشان و همه افرادي كه دسترسي به تريبون‌ها دارند توصيه مي‌شود جهت منافع سياسي و جناحي خود از انتشار مطالب بي‌اساس و كذب خودداري كنند. وضعيت حساب‌هاي قوه قضاييه از ابتدا روشن بوده و توام با حسابرسي‌هاي دقيق و تحت نظارت‌هاي مستمر بوده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون