• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3111 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۸ آبان

سردار شريف:

دشمن از تهاجم نظامي به ايران نااميد شده است

 

گروه سياسي| مسوول روابط عمومي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: توانمندي و اقتدار ايران اسلامي در عرصه‌هاي مختلف دشمنان نظام را از تهاجم به اين كشور مايوس و نا اميد كرده است. به گزارش ايرنا گزيده اظهارات سردار «رمضان شريف» به شرح زير است:
   ‌علت يأس و نااميدي دشمن ازحمله نظامي به ايران، پتانسيل عظيم معنوي تحت عنوان خون شهيد، دلبستگي به نظام و ولايت، داشتن تجربه گرانبهاي هشت سال دفاع مقدس و وجود بي‌شمار رزمندگان و نيروهاي ولايتمدار در اين كشور است.
   ‌امروز شاهديم كه دشمنان اين نظام گزينه‌هاي ديگري را در مقابله با ما پيش گرفتند و تمامي قدرت‌ها جمع شدند براي مذاكره با ايران، كه در واقع آنها نه از موضع قدرت بلكه از موضع ضعف بر سر ميز مذاكره با ايران نشستند.
   ‌آنها به اين موضوع پي بردند كه ايران كشوري قدرتمند داراي مردمي قوي و رهبري شجاع و با برنامه است.
   ‌قدرت كلام رهبري انقلاب در خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان به قدري نافذ است كه خانم «رايس»، وزير پيشين امور خارجه امريكا اعتراف مي‌كند كه رهبري فرزانه انقلاب تمامي ترفندهايي كه آنان شش ماه براي طراحي و اجراي آن برنامه‌ريزي مي‌كنند را در يك سخنراني يك ساعته نقش بر آب مي‌كنند.
   ‌ظهور گفتمان جديد تحت عنوان گفتمان ولايت دربرابر گفتمان‌هاي ليبرال دموكراسي و كمونيست كه تا پيش از انقلاب 57 جهان را به دو بلوك مساوي تقسيم كرده بودند براي دولتمردان امريكا و شوروي سابق قابل پذيرش نبود.
   ‌تسخير كشورها توسط اين دو گفتمان تا حدي پيش رفت كه مردمان يك كشور كه داراي نژاد، جغرافيا و مليت واحدي بودند به دو قسمت تقسيم شده كه براي نمونه مي‌توان كشور آلمان را كه به غربي و شرقي تقسيم شد مثال زد.
   ‌با توجه به اينكه گفتمان انقلاب اسلامي الهام گرفته از قرآن و وحي الهي بود نفوذ عميق بر جوامع اسلامي و دل انسان‌هاي آزاده جهان گذاشت و اين امر منجر به رويارويي دو گفتمان منحرف ليبرال دموكراسي و كمونيست با آن شد.
   ‌دشمنان از هر دسيسه و حربه‌يي از جمله حمله نظامي، كودتا و تحريم بي‌سابقه اقتصادي براي جلوگيري از نشر و انعكاس صداي انقلاب در جهان استفاده كرده ولي ناموفق شدند.
   ‌پيروزي ايران در دوران دفاع مقدس، افقي كه بنيانگذار جمهوري اسلامي در زمينه آزادي لبنان، عراق و افغانستان ترسيم كرده بود را نمايان ساخت.
   ‌همان‌گونه كه گفتمان كمونيست افول كرد، گفتمان ليبرال دموكراسي نيز با توجه به سست شدن بنيان خانواده و افزايش تنش در جوامع غربي به زودي افول خواهد كرد.
   ‌يكي از امتيازهاي منحصر به فرد انقلاب اسلامي جغرافياي وسيع مخاطب در جامعه اسلامي و ميليون‌ها انسان آزاده و خسته از فرهنگ غربي است كه آماده پذيرش پيام انقلاب هستند.
   ‌سياست ايران اسلامي از زمان پيروزي انقلاب تاكنون ايجاد وحدت و همدلي بين امت‌هاي اسلامي و جلوگيري از جنگ و خونريزي در جغرافياي جهان اسلام است و امام راحل براي تقويت اين اتحاد روزي را به نام قدس نامگذاري كرده و با تعطيل كردن سفارت رژيم صهيونيستي سفارت فلسطين را در ايران بازگشايي كردند.
   ‌نگاه رهبري به كشورهاي پيراموني از سر رافت و عطوفت است تا آنها به اشتباه خود پي برده و تمام توان و انرژي خود را براي تقابل با صهيونيزم بسيج كنند.
   ‌تمامي سلاح‌هاي در اختيار گروهك داعش از سوي رژيم جعلي و امريكا تامين مي‌شود و همين كشورها نفت دزدي را از اين گروهك خريداري و از رسانه‌هاي خود براي پشتيباني اين گروهك تروريستي استفاده كرده و در مقابل مدعي تشكيل ائتلاف براي مقابله با داعش هستند.
   ‌دشمنان از فضاي رسانه‌يي استفاده‌هاي نادرستي كرده به گونه‌يي كه شبكه‌هاي زيادي براي سست كردن اعتقادات ديني و انتقال پيام‌هاي مخرب راه‌اندازي شده است.
   ‌دشمنان با قدرت سخت و نرم رسانه‌يي در قالب تهاجم فرهنگي وارد ميدان نبرد شدند بنابراين رسانه‌ها بايد با آگاهي بخشي و افشاي ترفندهاي دشمن جامعه را واكسينه كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون