• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3984 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ دي

رييس مجمع نمايندگان خوزستان:

در جريان سوال خوزستاني‌ها از رييس‌جمهور نيستم

همزمان با اين طرح سوال اما زمزمه‌هايي نيز در مورد سوال تعدادي از نمايندگان خوزستاني از روحاني و اين‌بار با محوريت عملكرد رييس سازمان محيط زيست به گوش رسيد. تا آنجا كه علي ساري نيز روز گذشته ضمن تاييد اين خبر به «اعتماد» گفت كه خوزستاني‌هاي مجلس از تمامي اهرم‌هاي فشار خود براي به نتيجه رساندن اين سوال استفاده خواهند كرد. اين درحالي بود كه اين نمايندگان تاكيد داشتند كه تنها مجمع نمايندگان خوزستان پشت اين طرح سوال نبوده و به جز آنها و نمايندگان ديگر استان‌هاي جنوبي، برخي از نمايندگان ديگر نقاط كشور هم خواهان به جريان افتادن اين طرح سوال هستند.
در اين ميان اما عبدالحميد خدري، نماينده بوشهر در مجلس ضمن ابراز بي‌اطلاعي نسبت به اين طرح سوال، به خبرنگار اعتماد گفت كه جزو امضا‌كنندگان طرح سوال از رييس‌جمهور نبوده است.
با اين همه، نكته جالب‌تر آن بود كه عباس پاپي‌زاده، رييس مجمع نمايندگان استان خوزستان نيز در اين رابطه گفت: در جريان طرح سوال از رييس‌جمهور نيستم. نماينده مردم دزفول در مجلس در گفت‌وگوي كوتاه با خبرنگار اعتماد در راهروي پارلمان، در پاسخ به اين سوال كه آيا درجريان زمزمه‌ها و تحركاتي در اين راستا نيز نيستيد، گفت: همان در حد تحركات است.
پاپي‌‎زاده در عين حال در واكنش به پرسشي ديگر مبني بر اينكه آيا اين طرح سوال از رييس‌جمهور جدي نيست، گفت: اجازه دهيد. هم‌اكنون در حال انجام صحبت‌هايي هستيم. بگذاريد در آينده در اين باره صحبت كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون