• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3111 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۸ آبان

سرخط خبرها

  اظهار از راه دور در همه گمركات اجرا مي‌شود|رييس كل گمرك ايران گفت: تكميل و توسعه سامانه جامع امور گمركي، مهم‌ترين برنامه گمرك است و اظهار از راه دور در همه گمركات اجرا مي‌شود. مسعود كرباسيان افزود: نتايج و دستاوردهاي اين سامانه در مدت كوتاهي كه از آغاز اجراي آن مي‌گذرد، نشان داده كه گمرك تنها با استفاده از ابزارها و تكنولوژي مدرن است كه مي‌تواند نقش و مسووليت خود را در تسهيل و توسعه تجارت خارجي به خوبي انجام دهد.

   روش عرضه اوليه معاملات آنلاين تغيير مي‌كند|يك مقام مسوول در سازمان بورس از روش جديد عرضه اوليه در معاملات آنلاين خبر داد. محمود رضا خواجه نصيري، مدير نظارت بر بورس‌ها و بازارهاي سازمان بورس در خصوص مشكلات معامله گران آنلاين در عرضه‌هاي اوليه به فارس گفت: در حال حاضر روش‌هاي ديگري در عرضه اوليه پيگيري مي‌شود به‌طوري كه قرار است سيستم ثبت سفارش راه‌اندازي شده و مشكلات فعلي برطرف شود.

   سرمايه‌گذاران از بورس خارج نشدند|مديرعامل شركت بورس و اوراق بهادار با بيان آنكه براساس آمار سرمايه‌گذاران از بورس خارج نشده‌اند، افزود: در حالي كه تعداد كدهاي ايجاد شده در بورس در سال گذشته 70 هزار كد بوده اين ميزان با 50 درصد رشد در سال جاري به 105هزار كد رسيده است. حسن قاليباف اصل به ايرنا، افزود: هرچند قيمت انواع سهام در حال حاضر در بازار سرمايه نوسان دارد اما اندازه آن از اهميت زيادي برخوردار و اين در حالي است كه اندازه بازار تا حدي نسبت به گذشته بزرگ شده كه با گذشته قابل مقايسه  نيست. وي درباره جايگاه بازار سرمايه در بسته خروج از ركود تورمي افزود: سياست كنترل تورم و مديريت نقدينگي منجر به كاهش نقدينگي در جامعه شده و بورس از اين امر در بازار سرمايه تاثير گرفته است. وي با اشاره به برنامه‌هاي دولت براي خروج از ركود، اظهار داشت: اگر اين لايحه به قانون تبديل شود آثار مثبتي در بازار سرمايه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون