• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3996 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ دي

جعفرزاده ايمن‎آبادي:

تريبون‌هاي رسمي مطالبات مردم را به انحراف كشيدند

جعفرزاده ايمن‌آبادي، نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به حوادث و ناآرامي‌هاي اخير و با بيان اينكه معترضان عمدتا مطالبات برحقي داشتند، گفت: برخي اما در اين ميان كه تا پيش از انقلاب دزدي كرده و مردم را به قتل مي‌رساندند، سعي كردند تا از فضاي ايجاد شده همانند گذشته سوءاستفاده كنند. بايد بدانند كه اين مسائل خانوادگي است و خودمان آن را حل‌وفصل مي‌كنيم.
اين نماينده مجلس ادامه داد: موضوعي كه اكنون باعث تعجب شده اين است كه مشكلات و خواسته‌هاي مردم در حال فراموشي است. متاسفانه تريبون‌هاي رسمي نيز به محلي براي انتقام‌گيري تبديل شده است و سعي دارند تا موضوع اصلي را به انحراف بكشانند. ما اگر در اين مسائل دقت و توجه لازم را نداشته باشيم مدتي بعد بازهم اين زخم باز خواهد شد و مشكلات ديگري را ايجاد خواهد كرد. ما جدا از انتقام‌گيري‌هاي و تسويه حساب‌هاي سياسي، واقع‌بينانه به حل مشكلات مردم بپردازيم.
عضو كميسيون برنامه‌وبودجه با بيان اينكه تريبون‌هاي نماز جمعه نبايد محلي براي افتراق و ايجاد دو دستگي در جامعه باشد، خاطرنشان كرد: تريبون‌هاي رسمي چه نماز جمعه و چه صداوسيما بايد در دست همه جريان‌ها قرار داشته باشد و در جهت ايجاد وحدت و وفاق قدم بردارند و اگر اين اتفاق رخ ندهد، مطمئن باشيد در روزهاي آينده ما بازهم شاهد چنين مسائلي خواهيم بود. رويداد 24

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون