• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4009 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۳ بهمن

زمان نهايي اختتاميه دومين جشنواره فيلم پاسارگاد

مراسم اختتاميه دومين جشنواره فيلم 180 ثانيه‌اي پاسارگاد، در تاريخ پنجم اسفند سال 1396، در سالن همايش‌هاي صدا و سيما، برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط‌ عمومي بانك‌پاسارگاد، خسرو رفيعي دبير اجرايي و عضو هيات‌ داوران جشنواره، با اعلام اين خبر گفت: پس از جمع‌بندي آراي داوران و انتخاب آثار برتر در مرحله نهايي، مراسم اختتاميه اين جشنواره در تاريخ پنجم اسفند 1396، با حضور مسوولان سازمان محيط‌زيست، انجمن اهداي عضو ايرانيان، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري كشور، واحد اهداي عضو بيمارستان مسيح دانشوري، مديران بانك‌پاسارگاد، جمعي از هنرمندان كشور، شركت‌كنندگان در جشنواره و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.
وي در خصوص آمار نهايي آثار ارسالي به دبيرخانه افزود: در مجموع 1333 اثر متشكل از 603 فيلم در خصوص محور تكريم خانواده و حقوق اجتماعي، 431 فيلم در خصوص محور حفظ محيط‌زيست و منابع طبيعي و 299 فيلم در محور اهداي عضو، همچنين 918 ايده به دبيرخانه جشنواره ارسال شده كه هر كدام به طور كامل توسط هيات‌ انتخاب بازبيني و بررسي شده و آثار برگزيده در مرحله نهايي داوري انتخاب شدند. رفيعي خاطرنشان كرد: به كليه عزيزان شركت‌كننده كه اثر آنها در ارزيابي اول داوري پذيرفته شده‌، تنديسِ حضور در جشنواره و هديه‌اي به رسم يادبود تقديم خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون