• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4031 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ بهمن

رتبه دهم بانك آينده در بين صد شركت برتر ايران

سازمان مديريت صنعتي ايران از سال 1377، رتبه‌بندي شركت‌هاي برتر ايران را هر ساله (100- IMI) انجام داده است. اين رتبه‌بندي با فراهم كردن آمار و اطلاعات شفاف و بررسي مستندات مربوط؛ ضمن ترسيم فضاي روشن‌تر از اقتصاد كشور، شناخت و درك دقيق‌تري از مقياس، ساختار و سلامت مالي و اقتصادي بنگاه‌هاي بزرگ كشور را ارايه مي‌دهد.

در بيستمين سال رتبه‌بندي سازمان مديريت صنعتي ايران در سال 1396، بانك آينده موفق شد به‌مانند سال 1395، براساس روند رشد چهار ساله اخير مجددا به عنوان يكي از شركت‌هاي پيشرو ايران انتخاب شود. مضافا اينكه از نظر شاخص ميزان فروش و درآمد با 8 پله صعود از رتبه هجدهم در سال 1395، به رتبه دهم در سال جاري و همچنين از نظر شاخص ارزش افزوده (سهم بانك از توليد ملي و ميزان اثرگذاري آن در اقتصاد كشور) رتبه ششم در بين صد شركت برتر ايران را كسب كند.

در مراسمي كه به‌همين منظور توسط سازمان مديريت صنعتي، در روز يكشنبه مورخ 29/11/1396 در سالن همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيماي ج. ا. ايران، با حضور جمعي از مسوولان و مديران شركت‌هاي برتر برگزار شد لوح و تنديس مربوط توسط جناب آقاي دكتر محمد شريعتمداري وزير صنعت، معدن و تجارت به جناب آقاي محمدعلي بهزادان، نايب‌رييس هيات‌مديره بانك آينده اهدا شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون