• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4061 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۱ فروردين

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا:

ظرفيت قطعه‌سازان سبب دلگرمي خودروسازان است

مديرعامل گروه سايپا از افزايش توليد در سال جاري خبر داد و گفت: بر اساس شعار سال كه «حمايت از كالاي ايراني» است سايپا در نظر دارد با افزايش توليد، با همكاري قطعه‌سازان داخلي در اين مسير حركت كند. به گزارش سايپا نيوز؛ محسن جهرودي در نشست قطعه‌سازان استان خراسان رضوي كه در مشهد برگزار شد، گفت: باهدف حمايت از اشتغال داخلي، در حال انجام مذاكره نهايي براي توليد محصول جايگزين پرايد با ۵۰ درصد ساخت داخل هستيم كه در فازهاي بعدي اين ميزان افزايش خواهد يافت. مديرعامل گروه سايپا همچنين معتقد است كه ظرفيت‌هاي مغفولي در صنايع قطعه‌سازي وجود دارد كه با توجه به توانمندي و دانش موجود در كشور مي‌تواند به طور موثري در جهت رشد اين صنعت فعال شود. جهرودي تاكيدكرد: سايپا در سال 97 سه هدف عمده شامل تنوع سبد محصول، گسترش همكاري‌هاي بين‌المللي و افزايش ظرفيت توليد همراه با انضباط و شفافيت مالي را در دستور كار خود قرار داده است.

وي از برنامه اين گروه خودروسازي براي سودآوري و بهره‌وري واقعي از طريق افزايش توليد خبرداد و افزود: پروژه‌هاي غيرضروري و هزينه‌بر را در سايپا كنار خواهيم گذاشت تا اين گروه به بهره‌وري واقعي برسد.

مديرعامل گروه سايپا در ادامه تصريح كرد: باتوجه به اين ظرفيت‌ها بايد برنامه خود را توانمندسازي هرچه بيشتر در داخل قرار داده و همكاري با خودروسازان خارجي را باهدف جذب سرمايه و انتقال دانش دنبال كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون