• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4062 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۲ فروردين

بايد شفر را حفظ كنيم

پرويز مظلومي

خوشبختانه استقلال وضعيت خوبي دارد و نتايج خوبي هم گرفته است. در ليگ برتر كه شرايط اين تيم خوب است، در آسيا هم به مرحله بعدي صعود كرده و در جام حذفي هم با تمام احترامي كه براي تيم خونه‌به‌خونه قائلم، بايد بگويم كه استقلال قطعا قهرمان خواهد شد.

در مورد استقلال نمي‌توان زحمات منصوريان را ناديده گرفت. استقلال در ابتداي فصل با مصدوميت چند مهره كليدي‌اش مواجه شد كه اضافه شدن آنها شرايط را به‌سود اين تيم تغيير داد. شفر هم بعد از آمدن به استقلال رفته رفته روي شرايط تيم اشراف پيدا كرد و نكته مهم اين بود كه نظم آلماني را بر اين تيم حاكم كرد. به‌هرحال او سال‌ها تجربه كسب كرده است و به‌خوبي توانست مشكلات استقلال را ريشه‌يابي كند. در اين ميان اما نبايد نقش مديريت باشگاه را هم ناديده گرفت. نگاهي به سال‌هاي گذشته به‌خوبي نشان مي‌دهد كه مربيان قبلي استقلال با مشكلاتي مانند بي‌پولي يا نداشتن زمين تمرين مواجه بودند و حتي من زماني كه هدايت اين تيم را به‌عهده داشتم مجبور بودم بارها زمان تمرين را به‌خلاف ميلم تغيير بدهم. شفر اما در استقلال دغدغه پول و زمين تمرين را ندارد و باشگاه هم امكانات لازم را در اختيار اين مربي قرار داده است.

شفر از فوتبال ايران و استقلال شناخت پيدا كرده و من هم موافق ماندن او در اين تيم هستم. البته در رسانه‌ها اين موضوع عنوان مي‌شود كه استقلال شايد از لحاظ مالي براي تمديد قرارداد دچار مشكل شود. اعتقاد من اين است كه باشگاه بايد با شفر يك قرارداد حرفه‌اي امضا و بتواند به‌بهترين شكل از او استفاده كند. مسائل مالي بسيار مهم است و باشگاه در اين زمينه هم بايد بهترين مديريت را داشته باشد.

سرمربي اسبق استقلال

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون