• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3223 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۰ فروردين

تشكل‌ها

افزايش قيمت زعفران صادراتي|قيمت زعفران صادراتي در بسته‌بندي بيش از 30 گرمي در سال گذشته معادل با 8/1385 دلار براي هر كيلوگرم از اين جنس بوده‌ كه در مقايسه با سال 1392، قيمت اين نوع زعفران نزديك به 22 دلار افزايش داشته است. طبق آمار ارايه شده از سوي گمرك، در سال گذشته ميزان فروش عمده زعفران (بسته‌بندي بيش از 30 گرم) معادل با 1/0 هزار تن بوده كه بر اين اساس ايران در اين مدت معادل با 1/84 ميليون دلار از طريق صادرات زعفران به ‌دست آورده است.

جريمه وانت‌بارها و پيك‌موتوري‌هاي بي‌مجوز |رييس اتحاديه پيك‌موتوري و وانت‌بار تهران از جريمه وانت‌بارها و پيك‌موتوري‌هاي فاقد مجوز از اتحاديه كه در هر نقطه از شهر تردد كنند، خبر داد. محسن طاقدار گفت: با هماهنگي‌هاي به عمل آمده بين نيروي انتظامي و اتحاديه صنف پيك موتوري و وانت‌بار، افراد متخلف غير عضو اتحاديه در سطح شهر تهران جريمه مي‌شوند.

خطر جدي ورود دام زنده |رييس سازمان دامپزشكي كشور گفت: ورود دام زنده از مرزهاي شرقي خطرجدي براي كشور است. مهدي خلج اظهار كرد: شاخص توسعه هر كشوري سلامت است كه در دين مبين اسلام نيز تاييد شده و كشتارگاه‌ها در زنجيره سلامت جامعه بسيار حايز اهميت بوده و شاخص پيشرفت و بنگاه اقتصادي محسوب مي‌شود. وي در خصوص بازديدهاي انجام شده از پروژه‌ها و واحدهاي توليد دامي بشرويه نيز گفت: كشتارگاه بشرويه به لحاظ تجهيز به پيش سرد كن از قابليت خوبي برخوردار است كه اميدواريم به سمت صنعتي شدن پيش رفته و نظام بهداشتي آن بيش از گذشته افزايش يايد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون