ويژه
حضور همراه اول ديجيتال در نمايشگاه الكامپ مشهد
اپراتور اول در رويدادهاي همزمان «الكامپ» و «شهر هوشمند» مشهد با رويكرد ارايه سرويسهاي ديجيتال و سازماني حضور دارد.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، «همراه اول» با حضور در بيست و دومين نمايشگاه «الكامپ» و همچنين نهمين نمايشگاه «شهر هوشمند» مشهد كه به صورت همزمان برگزار ميشود، آخرين دستاوردهاي خود در زمينه سرويسهاي ديجيتال، سازماني و اينترنت اشيا را در معرض ديد بازديدكنندگان قرار ميدهد.اپراتور اول تلفن همراه كشور با هدف ايجاد ارتباط تجاري با شركتها و سازمانها، در اين نمايشگاه اقدام به ارايه آخرين دستاوردهاي خود در زمينه محصولات و خدمات سازماني، راهكارهاي اينترنت اشيا و شهر هوشمند و همچنين تجربه ديجيتال سازماني كرده است.همچنين «سيم كارت گردشگري» كه از جمله آخرين محصولات همراه اول است، در اين نمايشگاه ارايه خواهد شد.گفتني است بر اساس اعلام روابط عمومي سازمان فناوري اطلاعات شهرداري مشهد، در اين دوره از نمايشگاه شهر هوشمند حضور استارتآپهاي فعال در زمينه مديريت شهري پررنگ بوده و بيش از نيمي از فضاي نمايشگاه در اختيار اكوسيستم نوآوري شهر قرار خواهد گرفت.همچنين مقرر شده در طول چهار روز زمان برگزاري اين نمايشگاه، موضوع شهر هوشمند و مباحث مرتبط با آن در قالب انجام سخنراني، برگزاري كارگاه و پنلهاي مختلف مورد بررسي و تبادل نظر قرار گيرد.اين نمايشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ يكم تا چهارم بهمن ماه در محل دايمي نمايشگاههاي بينالمللي مشهد ميزبان بازديدكنندگان است.
ارتقاي منزلت بازنشستگان با خدمات بانك رفاه
بازنشستگان و مستمريبگيران از مهمترين اقشار اجتماع هستند، هرگونه ياري به اين قشر در واقع ياري و كمك به منزلت اين قشر و هرگونه تلاش براي ارتقاي منزلت بازنشستگان و رفع نيازهاي مادي اين قشر در واقع نوعي اميدآفريني براي تمام اقشار اجتماع به شمار ميآيد و پيامدهاي آن در تمام جامعه ملموس خواهد بود.
به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران و به نقل از خبرگزاري كار ايران (ايلنا)، بانك رفاه در ميان بانكهاي كشور، بانكي است كه ارتقاي وضعيت معيشتي و بهبود زندگي بازنشستگان را در اولويت فعاليت خود قرار داده و در راستاي اين اولويت اقدامات و خدمات گوناگوني را طراحي و اجرا كرده است.بانك رفاه با برنامهريزي منسجم و هماهنگ خدمات شايستهاي به مستمريبگيران و بازنشستگان تامين اجتماعي ارايه كرده و روز به روز به تنوع اين خدمات افزوده است. اين ميزان از تمركز ارايه خدمات به مستمريبگيران با هيچ يك از بانكهاي كشور قابل قياس نيست؛ علاوه بر اين بانك رفاه دركنار ارايه خدمات گوناگون بانكي براي عموم شهروندان، تسهيلات و شرايطي ويژه براي مستمريبگيران در نظر گرفته است.
در همين راستا به منظور خدماترساني هدفمند به طيف گسترده مشتريان، مركز ارتباط با مشتريان بانك رفاه (فراد) راهاندازي شده تا امكان برقراري ارتباط با بانك از طريق كانالهاي ارتباطي گوناگون همچون تلفن مستقيم، نمابر، ايميل و پيام كوتاه فراهم شود و در قبال اين تعامل دوسويه و مستقيم مشكلات و نيازهاي مشتريان و از جمله بازنشستگان شناسايي و در جهت رفع آنها اقدام صورت گيرد.بانك رفاه كارگران با هدف تسهيل ارايه خدمات به مستمريبگيران و بازنشستگان سازمان تامين اجتماعي، خدمات نوين بانكداري را در مجموعه خود رونق داده است، براي نمونه از سال گذشته امكان دريافت فيش حقوقي اين طيف از مشتريان از طريق پايانههاي خودپرداز بانك رفاه فراهم شده كه موجب آسودگي بازنشستگان و صرفهجويي در وقت و هزينه آنها شده است.
بانك رفاه به عنوان يكي از بزرگترين بانكهاي اجتماعي كشور مدافع حقوق بازنشستگان و بيانگر صداي آنان است كه تمركز خود را بر بهبود وضعيت معيشتي اين قشر از جامعه قرار داده است. از اينرو پرداخت به موقع حقوق مستمريبگيران تامين اجتماعي، ارايه تسهيلات با شرايط ويژه و ارايه طرحهاي اعتباري مختلف به اين قشر از مشتريان همواره در دستور كار اين بانك قرار داشته است.يكي از طرحهايي كه طي ساليان گذشته به اين منظور اجرا شده و توسط مستمريبگيران و بازنشستگان مورد توجه و اقبال قرار گرفت، طرح تسهيلاتي كرامت است كه در اين طرح بازنشستگان تامين اجتماعي و دانشگاههاي علوم پزشكي توانستند جهت مصارفي چون تهيه مصالح ساختماني براي تعميرات واحد مسكوني، هزينه درمان، تحصيل، تهيه جهيزيه، ازدواج فرزند، مسافرتهاي زيارتي و سياحتي و تعميرات اساسي و بازسازي كامل واحدهاي مسكوني تسهيلات دريافت كنند.همچنين كارت اعتباري رفاه اجتماعي ايرانيان «كاراكارت» كه توسط بانك رفاه كارگران به بازنشستگان نيز تعلق گرفت، گامي ديگر در جهت بهبود وضعيت معيشتي و رفع نيازهاي بازنشستگان بوده است.بهبود وضعيت معيشتي بازنشستگان و مستمريبگيران نيازمند عزمي ملي و تلاش همگاني است.
از اينرو بانك رفاه در تعاملي مثبت و سازنده با نهادهاي مربوطه از تمام ظرفيتهاي موجود براي اين امر مهم بهره ميگيرد.
خبرگزاري كار ايران (ايلنا) در بخشهاي بعدي اين گزارش به تشريح جزييات اقدامات صورت گرفته براي ارايه خدمات و تسهيلات ويژه به مستمريبگيران خواهد پرداخت.