مديريت ارتباطات
پرونده ويژه شماره 129 ماهنامه «مديريت ارتباطات» درباره نقش سلبريتيهاي اينستاگرامي در قمار آنلاين است. در خبر انتشار اين ماهنامه آمده است: «افزايش اقبال به شبكههاي قمار آنلاين به مرحلهاي نگرانكننده رسيده و از سويي نيز سرشاخههاي آنها سودهاي كلاني به جيب ميزنند. در داخل اما سلبريتيهاي اينستاگرامي براي قمار آنلاين حسابي بازارگرمي ميكنند. در همين رابطه شروين وكيلي، جامعهشناس در مقالهاي از لذت دروغين قمار نوشته است. اميرحسين جلالي، روانپزشك و استاد دانشگاه علوم پزشكي ايران نيز در مصاحبهاي درباره تبعات نقشآفريني سلبريتيها در پديده قمار آنلاين صحبت كرده است. در همين پرونده از منظر ارتباطي با احسان شاهقاسمي، مترجم كتاب «سواد رسانهاي» نيز گفتوگو كردهايم. در اين شماره همچنين صفحاتي را به يكي از پيشرفتهاي شگفتانگيز فناورانه اما نگرانكننده به نام ديپفيك يا جعل عميق اختصاص دادهايم. تاثير نواركاست و پليكپي در پيروزي انقلاب سال 57 از ديگر مطالب اين شماره است. يكي از مطالب خواندني، گفتوگو با بهروز بهزادي، روزنامهنگار پيشكسوت و سردبير فعلي روزنامه «اعتماد» است كه از حال و هواي مطبوعات در روزها و ماههاي پرالتهاب منتهي به پيروزي انقلاب گفته است. در شماره يكصدوبيستونهم ماهنامه مديريت ارتباطات، آثار و نوشتارهاي ديگري از مهدي آزموده، فاطمه باباخاني، مريم بهريان، ابوالفضل رجبي، شهاب شهسواري، شاهو صبار، راحيل صفوي، نيوشا طبيبي، فرهاد مهرابي، ميلاد نوري و... را ميخوانيد.»
شماره 129 ماهنامه «مديريت ارتباطات» را ميتوانيد از فروشگاه ديجيكالا سفارش دهيد يا نسخه الكترونيك آن را از طاقچه و مگيران خريداري كنيد. علاقهمندان جهت خريد يا دريافت اشتراك ساليانه ميتوانند با شماره 88356436-021 تماس بگيرند.