• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۱ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4929 -
  • ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت

پاسخ آموزش و پرورش به « اعتماد»

مدير مسوول محترم روزنامه اعتماد
با سلام و احترام
در پاسخ به مطلب مندرج در آن روزنامه به تاريخ 13/02/1400، با عنوان: «تجليل مسوولان، فرياد معلمان»، پاسخ معاونت برنامه‌ريزي و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به شرح زير جهت استحضار ارسال مي‌شود:
نيروهاي سرباز معلم طبق مجوزي كه هر ساله توسط ستاد نيروهاي مسلح صادر مي‌شود، جذب و حقوق و مزاياي آنان توسط آن ارگان تعيين شده و آموزش و پرورش از پرداخت هرگونه وجهي خارج از دستورالعمل يادشده منع گرديده است؛ نيروهاي حق‌التدريس شاغل در مدارس دولتي نيز بر اساس قانون الحاق يك ماده به قانون تعيين تكليف استخدامي معلمين حق‌التدريسي و آموزشياران نهضت سوادآموزي مصوب 13/6/1397 مجلس شوراي اسلامي در شرف تبديل وضع استخدامي به پيماني بوده و فرآيند آن از سال 1399 آغاز و تا شهريور سال ۱۴۰۰ كليه مشمولين قانون مذكور تعيين تكليف خواهند شد. آموزش و پرورش بر اساس تبصره ذيل ماده (۳۲) قانون مديريت خدمات كشوري اقدام به جذب تعدادي نيرو به صورت قرارداد كار معين با ساز و كار مشخص نمود و هر گونه تبديل وضعيت استخدامي نيروهاي مذكور منوط به مجوز سازمان اداري و استخدامي كشور مي‌باشد. در ضمن در خصوص نحوه پذيرش و دستورالعمل‌ها جذب ساير پرسنل ديگر (به جز نيروهاي رسمي و پيماني) تحت عناويني مانند خريد خدمات آموزشي، طرح برون‌سپاري آموزش فني‌حرفه‌اي و كاردانش، قراردادي سازمان دانش‌آموزي و... كه در مدارس دولتي مشغول به فعاليت مي‌باشند، بايد از واحد مربوطه استعلام گردد.
خواهشمند است دستور فرماييد طبق قانون مطبوعات و رسانه‌ها نسبت به درج جوابيه اين مركز در همان صفحه و با همان قلم، اقدام لازم صورت گيرد
فريبرزحميدي 
رييس مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون