مديريت ارتباطات
شماره صدوسيوهفت ماهنامه مديريت ارتباطات منتشر شد. در شماره جديد، مطالبي درباره روابطعمومي و رسانههاي جديد تعاملي، تاثير اخبار بر روان كودكان، برند شخصي احصايي، تدارك ديدهايم.
پرونده ويژه شماره 137ماهنامه مديريت ارتباطات درباره حرفه روابطعمومي در زمانه سيطره رسانههاي تعاملي و شبكههاي اجتماعي است. از جمله مطالب اين پرونده، يادداشت فردين مصطفايي، دانشجوي دكتراي مديريت رسانه دانشگاه تهران است. در مصاحبه با محمدمهدي فرقاني، استاد پيشكسوت ارتباطات، به ارتباط روابطعمومي و رسانهها پرداختهايم. در ادامه گفتوگويي به بهانه تاليف كتاب «روابط عمومي و ارتباط با رسانهها» با مهدخت بروجردي داشتهايم. حسين امامي در يادداشت خود، راهكارهاي روابط عمومي در مواجهه با اخبار منفي شبكههاي اجتماعي را مطرح ميكند. اميرعباس تقيپور و علي وراميني، مديرمسوول و سردبير ماهنامه مديريت ارتباطات نيز يادداشتهاي خود را به اين موضوع اختصاص دادند.
پرونده ديگر اين شماره به موضوع كودك و اخبار اختصاص داده و يادداشتهايي از نازيلا علوي، پژوهشگر ارتباطات و رسانه و مهدي آزموده منتشر شده است. در پايان گفتوگويي با مهشيد رابطيان، روانپزشك كودك، درباره تاثيرپذيري كودكان از اخبار داشتيم.
حسين گنجي در صفحه برند شخصي به سراغ محمد احصايي، نقاش خوشآوازه رفته است. شاهو صبار نگاهي به سير تطور رويكرد علم مبتني بر شواهد به ميانجي داستان تحول علم پزشكي داشته است. در صفحه زيباييشناسي غذا، نيوشا طبيبي عنوان ميكند هر مقوله وارداتي در فرهنگ ايرانيان بايد جامه ايراني بپوشد تا مقبوليتي عام پيدا كند. آزاده خزايي، طاهره لطفي خاچكي، مريم بهريان، جعفر محمدي و... ديگر نويسندگان اين شماره هستند.