• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5059 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۸ آبان

تشكر از سفر رييس‌جمهور به خوزستان

الياس حضرتي

سفر از پيش اعلام نشده آقاي رييسي، رييس‌جمهور به مناطق زلزله‌زده انديكا، از آن نظر اهميت دارد كه قطعا در سرعت گرفتن امر بازسازي و كمك به مردم و عشاير منطقه براي جبران خسارت‌هاي وارده تاثير بسيار خواهد داشت.
از سوي ديگر خوزستان در سال‌هاي اخير با مشكلات بسيار نظير سيل و آب شرب و ساير مايحتاج مردم روبه‌رو بوده است كه در اين سفر رييس‌جمهور در جريان آنها نيز قرار خواهد گرفت و به همين سبب پيش‌بيني مي‌شود اين سفر منشا خير و بركت باشد. ما روزنامه‌نگاران از گذشته شاهد بوده‌ايم كه در مصيبت‌هايي اين چنيني براي مردم نقاط مختلف كشور رييسان‌ جمهوري كمتر به مناطق گرفتار سفر كرده‌اند و در بيشترين حالت معاون خود يا وزيران را به اين سفرها فرستاده‌اند. سفر آقاي رييسي نشان داد كه وي هيچگاه قصد تهران‌نشيني ندارد و سراسر كشور را عرصه كار و فعاليت خود مي‌داند. ناگفته پيدا است كه با چنين سفرهايي وزيران و مديران دولت نيز تشويق مي‌شوند در مشكلات ريز و درشت، خود به سراسر كشور سفر كنند و همين سفرها بسياري از گره‌هاي توسعه و پيشرفت و البته مشكلات مردم و صاحبان صنعت و كشاورزي را خواهد گشود.
همين كه كشاورز خوزستاني ديروز با رييس‌جمهوري روبه‌رو شده و با او از مشكلات خود گفته است در واقع به اصل و اساس مديريت انقلابي و مردمي رسيده‌ايم.
همچنان كه مطبوعات گاه قلم به انتقاد مي‌گشايند، بايد در اين گونه موارد قلم به تحسين بگشايند و از رييس‌جمهوري به خاطر چنين سفري قدرداني كنند. البته گفتني است كه سفر برنامه‌ريزي شده رييس‌جمهوري به استان‌ها و نقاط مختلف كشور كه سواي چنين سفرهايي است، خواست مردم سراسر ايران است و اميدوارم كه رييس‌جمهور و تيم همراه او در آن سفرها نيز موفق باشند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون