• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۹ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5069 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ آبان

بنيامين نتانياهو خطاب به 1+4:

ايران، ضعف شما را مي‌شناسد و رو به جلو مي‌شتابد

«بنيامين نتانياهو» نخست‌وزير سابق رژيم اسراييل بار ديگر در حمله به «نفتالي بنت» نخست‌وزير فعلي اين رژيم گفت: «بنت درباره رشد اقتصادي اسراييل لاف مي‌زند. او يكي از بزرگ‌ترين دزدان اعتبار دوران مدرن است.»
بنا بر گزارش روزنامه اسراييلي «عاروتص شوع» كه ترجمه آن در خبرگزاري فارس منتشر شده، نتانياهو ادامه داد: «هر آن كس كه اقتصاد را درك مي‌كند، مي‌داند كه رشد اقتصادي چيزي نيست كه ظرف چهار ماه از هيچ چيز به وجود آمده باشد. اين نتيجه يك سياست منظم است كه ما به مدت چهار سال به ويژه در دوران كرونا دنبال كرديم.»
نخست‌وزير جنجالي و تندرو سابق رژيم صهيونيستي بار ديگر اتهامات و لفاظي‌ها عليه جمهوري اسلامي ايران را تكرار كرد و گفت: «وقتي نخست‌وزير بودم، به امريكايي‌ها گفتم هر آنچه كه بايد براي جلوگيري از توافق هسته‌اي با ايران انجام مي‌دهم. به واسطه تلاش‌هاي ما، توانستيم ايالات متحده را از توافق هسته‌اي خارج كنيم و به واسطه عمليات‌هاي شجاعانه ما، توانستيم ايران را از دستيابي به تسليحات هسته‌اي متوقف و مهار كنيم.»
نتانياهو سپس خطاب به طرف‌هاي مذاكره‌كننده در برجام در ادامه گفت: «ايران، ضعف شما را مي‌شناسد و رو به جلو مي‌شتابد. يك ماه ديگر، ايران به مذاكرات با قدرت‌ها (اعضاي برجام) بازمي‌گردد تا به توافق هسته‌اي بازگردد كه اين يك خطر وجودي براي امنيت اسراييل است.»
نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در بخش پاياني بدون اشاره به زرادخانه‌هاي اتمي رژيم صهيونيستي كه حاضر به پيوستن به پيمان منع گسترش تسليحات اتمي (ان پي تي) نيست، جمهوري اسلامي را به تلاش براي دستيابي به بمب اتمي متهم كرد و مدعي شد: « اين (توافق هسته‌اي) به آن (ايران) صدها بمب مي‌دهد كه سرهاي ما را هدف قرار خواهد داد و دولت چه مي‌كند؟ بنت سكوت كرده است و مراقب است كه به تعهد خود نسبت به دولت امريكا مبني بر عدم اقدام علني عليه بازگشت ايران به اين توافق (برجام) عمل كند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون