• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5085 -
  • ۱۴۰۰ دوشنبه ۸ آذر

ويژه

تكريم ارباب رجوع اولويت مهم شهرداري است
شهردار بندرعباس گفت: تكريم ارباب رجوع و احترام به مردم از اولويت‌هاي شهرداري است و موظفيم به نحو احسن كار مردم را در چارچوب قانون انجام دهيم. به گزارش خبرنگار اعتماد از بندرعباس، مهدي نوباني در نشست با جمعي از خبرنگاران، ضمن تبريك هفته بسيج اظهار كرد: نظم و انضباط، ساختار اداري و مالي هر مجموعه مهم‌ترين چيزي است كه وقتي مديري مي‌آيد بايد رسيدگي كند و ما در اين يك‌ونيم ماه كه وارد شهرداري شده‌ايم از مناطق بازديد مي‌كنيم و با ديدگاه‌ها آشنا مي‌شويم. وي ادامه داد: بحث شفاف‌سازي و فعال‌سازي هم از ديگر كارهاي شهرداري است كه در همان هفته اول سامانه ستاد را راه‌اندازي و اطلاعات تمام پيمانكاران را در آن ثبت كرديم.


هشدار همراه اول به مشتركان درباره كلاهبرداري از طريق مكالمه بين‌الملل
مشتركان در صورت دريافت هرگونه تماس، پيامك يا لينك‌هاي اغواكننده اينترنتي كه پيشنهاد تماس به شماره بين‌المللي دارد، دقت كنند تا در دام كلاهبرداران نيفتند.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، تماس‌هاي ناشناس بين‌المللي، ارتباط با شماره مسابقات شبكه‌هاي ماهواره‌اي، پيامك‌هاي حاوي لينك‌هاي اغوا‌كننده، تعامل با سايت‌هاي اينترنتي از قبيل دوست‌يابي و شرط‌بندي و مواردي از اين دست، اغلب به دنبال كلاهبرداري از مشتركان هستند كه منجر به صدور صورتحساب‌هاي نجومي براي آنان مي‌شود. در رايج‌ترين شيوه كه از قضا در راس تقلب‌هاي صنعت تلكام دنيا نيز قرار دارد، مشتركان با تماس‌هاي از دست رفته‌اي از سرشماره‌هاي بين‌المللي و با منشأ نامشخص مواجه مي‌شوند كه در صورت تماس گرفتن با آن شماره‌ها، متحمل هزينه سنگين خواهند شد. خوشبختانه با توجه به مسائل امنيتي شبكه همراه اول، امكان هك كردن سيم‌كارت و شماره مشتركان جهت پرداخت ناخواسته هزينه استفاده ديگران، براي كلاهبرداران وجود ندارد تا از اين طريق بتوانند هزينه‌هاي سنگيني را به مشتركان تحميل كنند؛ بنابراين كلاهبرداران صرفا از طريق وسوسه و تحريك مشتركان اقدام به سوءاستفاده از آنها مي‌كنند. با وجود آنكه در سال 1398 با ابلاغ مصوبه 289 به اپراتورها، موضوع انتقال مكالمه بين‌الملل مشتركان از سمت شركت ارتباطات زيرساخت به اپراتورهاي كشور منتقل شد و بعد از آن به واسطه قرارداد اپراتورها با شركت‌هاي خارجي حمل ترافيك (به اصطلاح كرير) كه ترافيك مشتركان را به تمامي كشورها و اپراتورهاي بين‌المللي حمل مي‌كنند، ترافيك مشتركان در ابري از شركت‌هاي حامل دست به دست مي‌شود تا به مقصد برسد؛ اما برخي از اين قبيل كلاهبرداري‌ها از سمت اين شركت‌ها در حال انجام است كه هم به مشتركان و هم به اپراتورها لطمه مي‌زند.


جيرينگ با قدرت در مسير توسعه فين‌تك
شركت پرداخت اول‌ كيش كه به نام جيرينگ شناخته مي‌شود، به ‌تازگي و بعد از دو سال خيلي سخت توانست به دستاوردي جديد دست پيدا كند. مبلغ فروش اين شركت در سال ۱۴۰۰ از رقم چهار هزار ميليارد تومان گذشت كه مي‌تواند يك ركورد خوب محسوب شود. به همين مناسبت، اين شركت در روز سوم آذرماه، يك رويداد تحت عنوان «گامي به سوي فردا» را با حضور خانواده بزرگ جيرينگ در هتل ارم برگزار كرد. در ابتداي رويداد، نماهنگي در مورد دستاوردهاي مجموعه جيرينگ در طول ۱۱ سالي كه از آغاز فعاليت اين مجموعه مي‌‌گذرد، پخش شد. در اين نماهنگ، ارقام سالانه فروش اين مجموعه از سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۰ نمايش داده شد و درباره دستاورد اخير جيرينگ كه رسيدن به رقم فروش چهار هزار ميليارد توماني است، توضيحاتي ارايه شد. در ادامه مراسم، سامان ميرنبوي، جانشين مديرعامل در حوزه كسب‌وكار، توضيحات كوتاهي درباره اتفاقات سال مالي گذشته جيرينگ ارايه داد و گفت: «در اين سال، مديران مجموعه نسبت به اعضا، سخت‌گيري زيادي داشتند. معتقدم اگر سختي‌ها و تلخي‌ها نبود، الان براي تبريك ‌گفتن اينجا نمي‌ايستاديم.» او صحبت‌هايش را با آرزوي سلامتي و تندرستي براي اعضاي خانواده جيرينگ به پايان رساند.
بعد از او نوبت به سيدشهرام موحدي، مشاور اجرايي مديرعامل جيرينگ رسيد.


دريافت گواهينامه سيستم مديريت كيفيت ISO 9001: 2015  توسط آبفاي اصفهان
آبفاي استان اصفهان پس از مميزي خارجي توسط شركت مودي اينترنشنال، موفق به دريافت گواهينامه سيستم مديريت كيفيت ISO 9001: 2015 شد. معاون منابع انساني و تحقيقات شركت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: پس از استقرار سيستم مديريت كيفيت ISO 9001: 2015 در ستاد مركزي، مناطق 2 و 6 شهر اصفهان و مناطق خودگردان برخوار، خميني‌شهر، نجف‌آباد، لنجان، تصفيه‌خانه آب بابا شيخعلي و تصفيه‌خانه فاضلاب شمال، اين گواهينامه با اعتبار سه سال براي آبفاي استان اصفهان صادر شد. مجتبي قباديان درخصوص سيستم مديريت كيفيت ISO 9001: 2015 افزود: اين سيستم شناخته شده‌ترين استاندارد مديريتي در جهان است كه در سال ۲۰۱۵ ويرايش جديد (پنجمين نسخه) آن توسط سازمان بين‌المللي استانداردها ارايه شده است. وي مبناي استقرار سيستم مديريت كيفيت
 ISO 9001: 2015 را براساس استاندارد‌هاي بين‌المللي اعلام كرد و گفت: با اجراي اين فرآيند، توانايي ارايه خدمات مستمر به مشتركين به منظور افزايش رضايت مردم فراهم مي‌شود، چراكه هدف از اجراي اين استاندارد بين‌المللي، يكساني در ساختار سيستم‌هاي مختلف مديريت كيفيت است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون